پوتین: روبل و یوان در پرداخت گاز با چین به طور مساوی استفاده می شود

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Трансляция выступления президента РФ Владимира Путина на пленарном заседании Восточного экономического форума во Владивостоке
Трансляция выступления президента РФ Владимира Путина на пленарном заседании Восточного экономического форума во Владивостоке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2022
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه می گوی که روبل و یوان در پرداخت گاز با چین به نسبت مساوی استفاده می شود.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه می گوی که روبل و یوان در پرداخت گاز با چین به نسبت مساوی استفاده می شود. پیش از این معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت که بهترین محافظت در برابر پوسیدگی یورو، گذار به روش‌های پرداخت جدید در تجارت با شرکای قابل اعتماد ما، از جمله استفاده از ارزهای ملی - روبل روسیه، یوان چین، روپیه هند و غیره خواهد بود.
گفتنی است که روسیه در 24 فبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала