روسیه: شهرک "کودما" در دونتسک از ملی گرایان اوکراین آزاد شد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در نتیجه پیشروی موفق نیرو های این کشور درجمهوری خلق دونباس، شهرک کودما به طور از کنترل ملی گرایان اوکراین آزاد شد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در گزارشی در 7 سپتامبر اعلام کرد که نیروهای روسیه روستای کودما در جمهوری خلق دونتسک را به طور کامل آزاد کردند.
در این سند آمده است: "در نتیجه عملیات تهاجمی موفقیت آمیز در جمهوری خلق دونتسک، واحدهای نیروهای مسلح روسیه روستای کودما را به طور کامل از دست ملی گرایان آزاد کردند."
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала