قوماندان قوای خاص "اخمت" از هزاران سرباز کشته شده اوکراین در نزدیکی بالاکلیا خبر داد

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Бойцы специального отряда быстрого реагирования "Ахмат" готовятся к отработке штурма жилого здания в Мариуполе
Бойцы специального отряда быстрого реагирования Ахмат готовятся к отработке штурма жилого здания в Мариуполе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2022
عضو شوید
آلودینوف قوماندان قوای خاص "اخمت": نیروهای مسلح اوکراین بیش از 5000 سرباز را در منطقه بالاکلیا از دست دادند.
به گزارش اسپوتنیک، اپتی آلودینوف، قوماندان قوای خاص "اخمت" از تلفات نیروهای مسلح اوکراین (AFU) در منطقه شهر بالاکلیا در منطقه خارکف خبر داد. به گفته وی، بیش از پنج هزار سرباز قوای اوکراین در این نبردها کشته شده اند.
این قوماندان گفت که اوکراین بیش از 30 هزار نفر را به حمله متقابل در این بخش از جبهه فرستاد و "به معنای واقعی کلمه در دو یا سه روز" متحمل "تلفات سنگین" شد.
Совместные российско-египетские тактическое учения Защитники дружбы-2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2022
قوای روسیه حمله نیروهای اوکراین در جهت خارکف را خنثی کرد
وی افزود: "بلی، تلاش های برای گرفتن Balakleya وجود داشت، چندین حمله صورت گرفت. قابل ذکر است که رزمنده‌گان ما واقعاً خود را بسیار شایسته نشان دادند و با آرامش تمام حملات آنها را دفع کردند و از آنجا معلوم شد که در جهت ایزیوم بیشتر عقب نشینی کردند. کانال تلویزیونی Rossiya 1 اشاره کرد که اکنون در جبهه "هیچ چیز ماوراء طبیعی اتفاق نمی افتد."
در روز پنجشنبه، 8 سپتامبر، مشخص شد که قوای اوکراین سعی کردند بالاکلیا را محاصره کنند، اما به عقب رانده شدند. در نتیجه این شهر تحت کنترل قوای روسیه باقی ماند. به گفته ویتالی گانچف، رئیس اداره منطقه خارکف، طیارات نیروهای مسلح اوکراین تنها توانستند "خط دفاعی را در بخشی از قلمرو کمی خم کنند."
او در پایان گفت: "همه چیز در شهر مرتب است، شهر زندگی می کند، اما زیر تیراندازی دائمی".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала