نیروهای احتیاط روسیه داخل اطراف خارکف شدند

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Танки Т-72Б3 на полигоне в Минской области во время совместных стратегических учений Белоруссии и России "Запад-2017"
Танки Т-72Б3 на полигоне в Минской области во время совместных стратегических учений Белоруссии и России Запад-2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2022
عضو شوید
نیروهای احتیاط قوای مسلح روسیه داخل نواحی اطراف خارکوف شوند و ضد و خورد جریان دارد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی اداره منطقوی در کانال تلگرامی خود گزارش می دهد که نیروهای احتیاط قوای مسلح روسیه داخل منطقه خارکف شده اند و نبرد در سراسر خط تماس ادامه دارد.
به گفته ارگانهای ذیصلاح، با اشاره به سخنان آندری آلکسینکو رئیس شورای وزیران منطقه، شهرک های بالاکلیا و شوچنکو همچنان تحت کنترل نیروهای روسیه و مقامات نظامی-غیرنظامی هستند.
Военная техника на военном аэродроме в Чугуево Харьковской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2022
جزئیات حمله قوای اوکراین در منطقه خارکوف
در بیانیه سرویس مطبوعاتی آمده است: "همه تشکیلات احتیاطی جدید نیروهای مسلح در حال ورود به منطقه خارکف هستند. نبرد در سراسر خط تماس ادامه دارد."
خاطرنشان می شود که شهروندان منطقه همچنان به ارائه کمک های بشردوستانه ادامه می دهند، در حالی که مقامات به خانواده های دارای فرزند توصیه می کنند برای مدتی مناطق خطرناک را ترک کنند.
پیش از این، ویتالی گانچف، رئیس اداره مناطق آزاد شده اطراف خارکف، گفته بود که کوپیانسک و منطقه کوپیانسکی هدف راکت ها قرار دارند و همچنین اطلاعات مربوط به انتقال شهرک های بالاکلیا و شوچنکوو در منطقه را رد کرد. منطقه خارکف تحت کنترل تشکیلات اوکراینی است.
از 24 فبروری، عملیات ویژه نظامی روسیه برای غیرنظامی کردن و غیرنظامی کردن اوکراین در جریان است. ولادیمیر پوتین وظیفه خود را هدف نهایی آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی خواند که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала