یورش راکتی چریک های جبهه آزادگان بر تعمیر فرماندهی امنیه طالبان در ولسوالی قره باغ کابل

© Azadegan Frontجبهه آزادگان: ولسوالان خود خوانده طالبان برای ولسوالی های گیرو و اندر غزنی را کشتیم
جبهه آزادگان: ولسوالان خود خوانده طالبان برای ولسوالی های گیرو و اندر غزنی را کشتیم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2022
عضو شوید
جبهه آزادگان با نشر خبرنامه ای از یورش راکتی نیروهای این جبهه بر تعمیر فرماندهی امنیه ولسوالی قره باغ کابل خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادگان با نشر خبرنامه ای چند لحظه پیش نوشت: یورش راکتی نیروهای عملیاتی جبهه ملی آزادگان بالای تعمیر فرماندهی امنیه ولسوالی قره باغ کابل انجام شد.
دایکندی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2022
جبهه آزادگان: فرمانده کندک اول انتحاری گروه طالبان را در دایکندی کشتیم
در ادامه این جبهه با نشر ویدیویی نوشته است، که نیروهای عملیاتی جبهه ملی آزادگان نزدیکای ساعت ۱۲ امشب ۱۶ بر ۱۷ سنبله ۱۴۰۱ هجری خورشیدی بالای افراد طالبان مستقر در تعمیر فرماندهی امنیه ولسوالی قره باغ ولایت کابل حملات راکتی از راه دور را انجام دادند، که در نتیجه شمار زیادی از تروریستان طالب در این ولسوالی کشته و زخمی شدند، که شمار دقیق آن در دست نیست .
این جبهه افزوده است، که سپس حین رسیدن کمک های بیشتر نظامی از دیگر نقاط ولسوالی افراد کمکی این گروه در نزدیک فرماندهی امنیه ولسوالی مورد کمین تیم دوم عملیاتی جبهه ملی آزادگان نیز قرار گرفتند، که در این کمین همچنان تلفات سنگینی به تروریستان طالب وارد گردیده است.
در پایان خبرنامه این جبهه آمده است، که تروریستان طالبان در همه ای نقاط افغانستان زیر هدف نیروهای جیهه ملی آزادگان قرار داشته و از تیر رس ما در امان نخواهد ماندند.
یادآوری می کنیم، که پیش از این نیز جبهه آزادگان دهها یورش بر گروه طالبان را در چند ولایت به دوش گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала