سناتور روس به پولند "آماده برای جنگ" با روسیه: قبل از تلاش تاریخ مطالعه کنید

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель Временной комиссии Совета Федерации России по информационной политике и взаимодействию со СМИ Алексей Пушков
Председатель Временной комиссии Совета Федерации России по информационной политике и взаимодействию со СМИ Алексей Пушков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2022
عضو شوید
سناتور الکسی پوشکوف در تلگرام خود درباره لهستان "آماده برای جنگ" با روسیه نگاشته است که مقامات پولند باید قبل از تلاش برای "آماده شدن برای جنگ" با روسیه، کمی تاریخ مطالعه کنید.
به گزارش اسپوتنیک، آقای پوشکوف نوشته است: لهستان برای جنگ با روسیه آماده می‌شود؟ نخبگان پولندی از تاریخ درس نمی‌گیرند.
روز پنجشنبه، مارسین اوسیپا، معاون وزیر دفاع پولند گفت که ورشو و مسکو ممکن است طی سه تا ده سال آینده در یک درگیری مسلحانه با هم برخورد کنند. به همین دلیل، وزارت دفاع کشور اروپای شرقی بلندپروازانه‌ترین تسلیح مجدد در تاریخ این کشور را آغاز کرد.
الکسی پوشکوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2022
پوشکوف: "احمق ها" امریکا را به سوی جنگ هسته ای رهنمایی می کنند
آنها پیشتر در ورشو اعلام کردند که قصد دارند تعداد کل ارتش را به 400 هزار نفر برسانند. اخیرا آنها به‌طور فعال اقدام به خرید طیار‌ه‌های جنگی و ترابری، تانک‌، سیستم راکتی و توپ، طیاره‌های بدون سرنشین تهاجمی، سلاح‌های ضدتانک و ضدراکتی کرده اند.
همانطور که سرگئی آندریف، سفیر روسیه در پولند اعلام کرد، مسکو قصد ندارد به ورشو حمله کند و هیچ دلیلی برای تهدید امنیت ندارد. دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین قبلا خاطرنشان کرد که مقامات پولندی در رابطه با روسیه "موضعی‌ هار در آستانه جنون" اتخاذ می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала