نخستین سخنرانی عمومی پادشاه جدید بریتانیا

© AP Photo / Ben StansallБританский принц Чарльз во время государственного открытия парламента в Лондоне
Британский принц Чарльз во время государственного открытия парламента в Лондоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2022
عضو شوید
چارلز سوم، پادشاه بریتانیا در نخستین سخنرانی عمومی و تلویزیونی خود که در کاخ باکینگهام ضبط شده بود، اعلام کرد که به فرزند ارشدش لقب شاهزاده ولز را می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، وی در ابتدای سخنرانی خود گفت: امروز با اندوه عمیق با شما صحبت می‌کنم. مادر محبوب من در طول زندگی‌اش الهام بخش و نمونه‌ برای من و همه خانواده‌ام بوده است.
پادشاه بریتانیا افزود: ما به او بدهکاریم همانطور که هر خانواده‌ای می‌تواند به مادرش بدهکار باشد.
چارلز سوم تصریح کرد که ملکه الیزابت زندگی خوبی داشت، به حرف و قولش عمل کرد و در اعماق قلب ما باقی مانده است.
وی گفت: او قول داده بود که زندگی خود را وقف خدمت به مردمش کند. این بیش از یک وعده و تعهد عمیق شخصی بود که کل زندگی او را تعریف کرد. او خود را وقف حاکمیت کرد. او سنت را می‌پرستید و بدون ترس پیشرفت را نیز پذیرفت. این چیزی است که ما را به‌عنوان یک ملت قوی می‌کند.
Принц Чарльз, принцесса Диана и их дети Уильям и Гарри наблюдают за маршем в рамках празднования Дня виджея  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2022
چارلز سوم پسرش را شاهزاده ولز معرفی کرد
چارلز سوم به ملت بریتانیا قول داد که "خدمت مادام العمر" ملکه الیزابت دوم را ادامه دهد، زیرا بریتانیا وارد عصر جدیدی تحت حاکمیت جدید شده است.
پادشاه بریتانیا در سخنرانی حدود 10 دقیقه‌ای خود گفت: من متعهد می‌شوم در تمام مدت باقیمانده از عمری که خدا به من اعطا می‌کند از اصول قانون اساسی حمایت کنم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала