انتشار ویدیویی از کار کارکنان 2 سی-19 "مستا-سی" از سوی وزارت دفاع روسیه + ویدیو

© Sputnik / Vitaliy Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Самоходная гаубица 2С19 "Мста-С" во время учений на полигоне Молькино в Краснодарском крае
Самоходная гаубица 2С19 Мста-С во время учений на полигоне Молькино в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2022
عضو شوید
وزارت دفاع نواری دیداری از کار خدمه ای 2سی-19 "مستا-سی" گروه نیروهای ایزیوم-بالاکلی را نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه نوار دیداری از کار رزمی خدمه توپخانه های خودکششی 2S-19 "Msta-S" گروه سربازان ایزیوم-بالاکلی را منتشر کرد، که در انجام ماموریت های رزمی برای نابودی زره های زرهی وسایل نقلیه و توپخانه نیروهای اوکراینی شجاعت و قهرمانی از خود نشان دادند.
این وزارتخانه گفت: فرمانده یک باتری توپخانه خودکششی به نام سرگئی با همکاری یگان جنگ الکترونیک محل دقیق اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین با گارد رزمی را مشخص کرد. بر اساس مختصات مشخص شده، یک باتری توپخانه هویتزرهای خودکششی 2S19 "Msta-S" اپراتورهای تجهیزات کنترلی هواپیماهای بدون سرنشین "بیرقدار" و پرسنل پایگاه های نظامی را از بین بردند.
وی افزود: در بخشی از یک عملیات ویژه، ما در حال انجام وظایفی برای نابوددی خودروهای زرهی دشمن، تاسیسات توپخانه خودکششی هستیم و در جریان چند روز گذشته، یک بخش هاوان، نیروهای پیاده روی خودروهای زرهی و همچنین توپخانه‌های خودکششی را از بین برده ایم.
سرگئی گفت: همچنین اخیراً یک باتری توپخانه ای از هویتزرهای خودکششی 152 میلی متری "Msta-S" به فرماندهی سرگئی 6 واحد خودروی زرهی، یک هاوان و یک واحد پیاده نظامی از نیروهای اوکراینی را بر روی یک BMP-1 منهدم کرد. در طول انجام ماموریت های جنگی، خدمه هویتزرهای خودکششی 152 میلی متری "Msta-S" از تکه تکه شدن با انفجار بالا و انفجار بالا و همچنین مهمات با دقت بالا استفاده می کنند که امکان وارد کردن حداکثر آسیب به استحکامات، بتن عمیق را فراهم می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала