حملات تروریستی نیروهای اوکراین در منطقه خرسون خنثی شد

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий РФ в БТР 82 в Армянске
Военнослужащий РФ в БТР 82 в Армянске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2022
عضو شوید
نیروهای امنیتی روسیه اعضای سازمان های ملی گرای اوکراینی بخش راست* و سپاه ملی* را که در حال برنامه ریزی یک سری حملات تروریستی در منطقه خرسون بودند، بازداشت کردند.
به گزارش اسپوتنیک: "حالا مشخص شده است که خرابکاران توسط کارکنان نیروهای عملیات خاص و سرویس امنیتی اوکراین هدایت می شدند". در انبارهای خرابکاران، 11 مین ضد تانک و فیوز برای انفجار آنها، پنج صندوق مهمات اتومات، شش مین ضد نیروهای پیاده MON-50 و به همین تعداد مین ضد نیروهای پیاده نوع MON-90 کشف شد.
همچنین در این انبارها یک صندوق بمب های دستی F-1، دو صندوف فشنگ TNT، دو قبضه اسلحه AK 7.62 میلی‌متری و یک اسلحه 5.45 میلی‌متری AKSU، یک اسلحه کلاشینکف مدرن ساخت اوکراین و شاژور‌ها برای آنها یافت شد. علاوه بر این، کسانی که حمله را آماده می کردند یک جعبه SZ-4P برای تخریب و تجهیزات انفجار داشتند: سیم، دستگاه های برای فعال کردن فشار و وسایل انفجاری کنترل از فاصله دور را باخود داشتند.
Бойцы специального отряда быстрого реагирования Ахмат готовятся к отработке штурма жилого здания в Мариуполе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2022
قوماندان قوای خاص "اخمت" از هزاران سرباز کشته شده اوکراین در نزدیکی بالاکلیا خبر داد
نماینده سازمان های انتظامی تصریح کرد که بر اساس شهادت مامور SBU، این سلاح ها برای اعضای بخش راست* و سپاه ملی* در نظر گرفته شده بود. به گفته وی، به عاملان مستقیم این حملات دستورالعمل های دقیقی در مورد چگونگی انفجار خطوط برق و خطوط راه آهن داده شد. برخی از آنها قبلاً بازداشت شده اند، آنها به جرم خود اعتراف نمودند.
به گفته یکی از نمایندگان ارگانهای اجرائیه، رژیم کیف در حالی که حملات تروریستی را تدارک می بیند، ساکنان محلی را متعلق به خود نمی داند و به دنبال وارد کردن حداکثر خسارت به زیربنا ها و اقتصاد منطقه است.
در طی عملیات ویژه، قوای روسیه کنترل بخش آزوف در منطقه Zaporozhye و تمام منطقه Kherson را به دست گرفت و شهرهای بزرگی مانند Kherson، Melitopol و Berdyansk را اشغال کرد و اوکراین را با بحیره آزوف قطع کرد. دولت های جدیدی در هر دو منطقه تشکیل شده است، کانال های تلویزیونی و استیشن های رادیویی روسیه در حال پخش هستند، ارتباطات تجارتی و حمل و نقل با کریمه در حال بازسازی است. این مناطق اعلام کردند که قصد دارند بخشی از روسیه شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала