کشته شدن دو مهاجم انتحاری گروه طالبان از سوی نیروهای جبهه مقاومت ملی در پنجشیر

© Photo / M.Sکوتل آستانه کلان ولسوالی آبشار ولایت پنجشیر
کوتل آستانه کلان ولسوالی آبشار ولایت پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2022
عضو شوید
منابع محلی در پنجشیر از کشتن دو مهاجم انتحاری گروه طالبان از سوی نیروهای جبهه مقاومت ملی خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از هشت صبح، منابع محلی در پنجشیر می‌گویند، که دو انتحاری طالبان، پیش از رسیدن به هدف از سوی نیروهای جبهه مقاومت‌ ملی شناسایی و کشته شده‌اند.
منابع می‌گویند، که این رویداد نزدیکای ساعت ۳:۰۰ عصر روز یک‌شنبه، ۲۰ سنبله، در منطقه پوجاوه ولسوالی دره پنجشیر رخ‌ داده است.
ورزشگاه پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2022
کشته شدن ۱۴ جنگجوی گروه طالبان در پنجشیر
به گفته منابع، دو نیروی انتحاری طالبان که به بهانه تسلیم شدن، قصد انفجار در میان افراد جبهه مقاومت‌ ملی را داشتند، پیش از رسیدن به هدف از سوی نیروهای این جبهه تیرباران شده‌اند.
منابع همچنان اضافه می‌کنند، که طالبان از باشندگان محل منحیث سپر انسانی در برابر نیروهای جبهه مقاومت‌ ملی استفاده کرده و ساکنان محلی را با تهدید و زور به کوه‌ها بالا کرده‌اند.
منابع می‌افزایند، که طالبان همچنان باشندگان محل را مجبور می‌کنند تا جسدهای جنگ‌جویان کشته‌شده طالبان را از کوه‌ها پایین کنند.
گروه طالبان تاکنون درباره کشته شدن دو مهاجم انتحاری شان چیزی نگفته است.
یادآوری می کنیم، که از روز گذشته تاکنون درگیری‌های وقفه‌ای میان طالبان و جبهه مقاومت‌ ملی در چندین بخش پنجشیر جریان دارد.
در پی این درگیری‌ها، به طالبان تلفات سنگین وارد شده است.
در همین حال، گروه طالبان صبح امروز (یک‌شنبه، ۲۰ سنبله) افراد نوجوان و کهن‌سال را از دره‌ عبدالله‌خیل جمع‌آوری کرده و به کوه‌ها برده‌اند تا اجساد جنگ‌جویان کشته‌شده این گروه را به پایین انتقال دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала