- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پسکوف: صحبتی از خروج نیروها از زاپروژیا مطرح نیست

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков
Пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2022
عضو شوید
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین گفت که صحبتی از خروج نیروها از زاپروژیا مطرح نیست؛ باید اوکراین را وادار کرد گلوله باران نیروگاه که عواقب فاجعه باری به دنبال خواهد داشت را متوقف کند.
به گزارش اسپوتنیک، پسکوف در پاسخ به این سوال که آیا روسیه بنا به درخواست آژانس آمادگی دارد نیروهای خود را از نیروگاه اتمی زاپروژیا خارج کند، گفت: "اکنون صحبتی از خروج نیروها مطرح نیست، اکنون موضوع اصلی این است که طرف اوکراینی را وادار کنیم که گلوله باران در قلمرو نیروگاه که می تواند به یک فاجعه غم انگیز ختم شود را متوقف کند. ما همچنان از همه کشورها می‌خواهیم تا از تاثیر خود استفاده کنند، کشورهایی که بر روی اوکراین چنین تاثیری دارند، تا این گلوله‌ باران ها که به صورت روزانه ادامه دارد را متوقف کند."
Пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پسکوف: روسیه برای دستیابی به تمام اهداف عملیات ویژه تلاش خواهد کرد
از زمان آغاز عملیات ویژه، نیروهای اوکراینی چندین بار تلاش کرده اند تا به نیروگاه هسته ای حمله کنند.
حنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه 12 جون گفت که ستیزه جویان اوکراینی حملاتی را در نزدیکی نیروگاه هسته ای زاپوریژیا انجام داده اند، اقدامات تحریک آمیزی که توسط کنترل کنندگان غربی کی یف سازماندهی شده بود و میلیون ها اوکراینی را به خطر انداخت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала