کلوپ ویدیو

نابود کردن ستون زرهی اوکراین از سوی می-35 روسیه در نزدیکی ایزیوم + ویدیو

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Российский вертолет Ми-35 совершает полет у авиабазы "Хмеймим" в Сирии
Российский вертолет Ми-35 совершает полет у авиабазы Хмеймим в Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از نابودی ستون زرهی اوکراین از سوی هلیکوپتر می-35 این کشور در نزدیکی ایزیوم خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که خدمه یک بالگرد تهاجمی Mi-35 روسیه یک ستون زرهی اوکراینی را در منطقه ایزیوم در منطقه خارکف از بین برد.
این وزارت افزده است: یک ستون در حال پیشروی در راهپیمایی و منطقه ای که نیروی انسانی دشمن در آن متمرکز شده بود کشف شد. خدمه بالگرد با ارزیابی وضعیت، در ارتفاع بسیار پایین به اهداف شناسایی شده نزدیک شدند و از سلاح های آتش استفاده کردند. در نتیجه یورش، ستون زرهی خودروها و انباشته نیروی انسانی دشمن از بین برده شد.
خدمه Mi-35 نیروی هوایی ارتش منطقه نظامی غربی روسیه شامل سرگرد/جگرن دنیس بولاک و ستوان ارشد/لمری بریدمن سرگئی ارسلانکین است. آنها از تفنگداران موتوری گروه نیروها پشتیبانی هوایی کردند، که با ضد حمله رژیم کیف در جهت ایزیوم مقابله کردند. خلبانان حداقل پنج سورتی پرواز در روز، هم در روز و هم در شب انجام می دادند. اقدامات آنها مانع از پیشروی نیروهای اوکراینی شد و به دشمن اجازه نفوذ به مواضع دفاعی روسیه را نداد.
وزارت دفاع همچنین نوارهای دیداری از سورتی پروازهای Mi-35 و درگیری های هدف را منتشر کرد.
یادآوری می کنیم، که از 24 فیبروری، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای غیرنظامی کردن و نازی زدایی اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "پشتیبانی از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала