پوتین همه ای تلاش خود را برای کاهش تنش در مرزهای ارمنستان و آذربایجان انجام می دهد

© Photo / Ilham.AПутин, Пашинян и Алиев сделали совместное заявление
Путин, Пашинян и Алиев сделали совместное заявление
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2022
عضو شوید
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه گفت، که رئیس جمهور این کشور همه ای تلاش خود را برای کاهش تنش در مرزهای ارمنستان و آذربایجان انجام می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه گفت، که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه همه ای تلاش خود را برای کاهش تنش در مرزهای ارمنستان و آذربایجان انجام می دهد.
Переговоры Путина, Алиева и Пашиняна продлились три часа
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2022
آتش بس میان ارمنستان و آذربایجان با پا درمیانی روسیه
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت: در راستای گفتگوی تیلیفونی ولادیمیر پوتین با نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان، کار کارشناسی جدی درباره تشدید درگیری در مرز ارمنستان و آذربایجان در حال انجام است.
پسکوف گفت: "شب گذشته ولادیمیر پوتین با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان گفتگوی تیلیفونی داشت. اوضاع در مرز ارمنستان و آذربایجان به خاطر درگیری شدیدی که در آنجا رخ داده است، مورد بحث قرار گرفت. در راستای گفت و گوی انجام شده، اکنون کار فشرده ای در حال انجام است. در سطح کارشناسی، اکنون بیشتر نمی گویم، به محض دریافت، شما را از نتایج این کار مطلع خواهیم کرد".
یادآوری می کنیم، که سه‌شنبه شب، درگیری‌ها در مرز ارمنستان و آذربایجان آغاز شد و طرفین یکدیگر را به اقدامات تحریک آمیز متهم کردند. پاشینیان که در پارلمان صحبت می کرد، گفت: طرف ارمنی 49 نفر را در نتیجه گلوله باران از دست داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала