جزئیات گفتگوی تلفنی شولتس با پوتین

© Sputnik / Сергей Гунеев /  مراجعه به بانک تصاویر Совместная пресс-конференция президента России Владимира Путина и канцлера ФРГ Олафа Шольца по итогам встречи (15 февраля 2022). Москвa
Совместная пресс-конференция президента России Владимира Путина и канцлера ФРГ Олафа Шольца по итогам встречи (15 февраля 2022). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2022
عضو شوید
صدر اعظم آلمان لحظات قبل با رئیس جمهور روسیه تلفنی صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، از راه حل دیپلماتیک بحران در اوکراین حمایت کرد.
دو طرف در مورد وضعیت غذا در جهان نیز صحبت نمودند.
در طول این مکالمه، صدراعظم آلمان همچنان خواستار اطمینان از امنیت نیروه‌گاه هستوی زاپروژیا شد.
ولادیمیر پوتین، در این گفتگو به صدراعظم آلمان، از نقض حقوق بشر و شلیک‌های مداوم اوکراین در دنبس یاد کرد.
رئیس جمهور روسیه، نگرانی های خود را در رابطه با جغرافیای بی تعادل در عرضه های دریایی گندم اوکراین توضیح داد، که تنها بخشی کوچکی از آن به کشورهای مورد نیاز وارد می شود.
آقای پوتین گفت که طرف روسیه آماده است که حجم زیادی از گندم را به بازار خارجی عرضه کند و همچنین به کشورهایی که نیاز به گندم هایکه در بندرهای اروپایی متوقف شده اند، به صورت رایگان ارائه دهد.
رهبر روسیه افزود: روسیه به کمیته بین المللی صلیب سرخ دسترسی به زندانیان جنگ را فراهم میکند، در حالی که کیف چنین نمی کند.
یادآوری میکنیم که در طی سه ماه گذشته این اولین بار است که رهبران روسیه و آلمان گفتگو میکنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала