اروپا تشنه گاز روسیه خواهد شد

© Fotolia / Pakhnyushchyyتشدید رقابت در بازار گاز . ایران شکست نمی خورد
تشدید رقابت در بازار گاز . ایران شکست نمی خورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2022
عضو شوید
La Vanguardia: ذخایر گاز در انبارهای اروپا تا اوایل ماه فبروری 2023 کفایت می کند.
لا وانگواردیا روزنامه اسپانیایی می نویسد، تاسیسات ذخایر گاز اروپا ممکن است در اوایل فبروری سال آینده خالی شود.
در نشریه آمده است که اکنون مقامات اروپایی با مشکلات روبرو هستند تا اطمینان حاصل کنند که ذخایر گاز فعلی در طول زمستان کافی است یا خیر. حالا باید مصرف سوخت کاهش یابد.
لاوانگواردیا خاطرنشان می‌کند: "این امکان تا مارچ 2023 وجود دارد، اما به شرطی که مسکو عرضه گاز را از سر بگیرد، حتی اگر در حجم کم باشد".
Президент Франции Эммануэль Макрон на Мюнхенской конференции по безопасности - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2022
کاهش عرضه گاز روسیه به بازار اروپا از زبان مکرون
کارشناسان مطمئن نیستند که آیا اروپا می تواند به هدف کاهش مصرف دست یابد و آیا زیربناها برای تخصیص منابع به کشورهای که به آنها نیاز دارند را دارد یا خیر. او هشدار می دهد: "شکست می تواند پایه های اتحادیه اروپا را متزلزل کند".
پیش از این، تاماس منزر، وزیر امور خارجه در روابط دوجانبه وزارت خارجه هنگری، گفته بود که اتحادیه اروپا می تواند سیاست تحریم ها را در خزان بازنگری کند، زیرا با شروع سردی هوا، "واقعیت به هر دری می زند" در غرب اروپا.
کشورهای غربی به دلیل اعمال تحریم ها علیه مسکو و سیاست کنار گذاشتن سوخت روسیه با افزایش قیمت انرژی و افزایش تورم مواجه هستند. در پس زمینه افزایش قیمت سوخت، در قدم اول گاز، صنعت در اروپا تا حد زیادی مزیت های رقابتی خود را از دست داده است که بر سایر بخش های اقتصاد نیز تأثیر گذاشته است. همچنین، ایالات متحده و کشورهای اروپایی با تورم بی سابقه در دهه های اخیر مواجه هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала