طیارۀ حامل تابوت الیزابت دوم مورد توجه‌ترین پرواز در تاریخ جهان تبدیل شد

© AFP 2023 / Ben Stansall/Pool Гроб с телом королевы Елизаветы II помещают в катафалк на авиабазе Королевских ВВС Нортхолт
 Гроб с телом королевы Елизаветы II помещают в катафалк на авиабазе Королевских ВВС Нортхолт - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2022
عضو شوید
براساس گزارش سرویس فلایت رادار 24، حدود پنج میلیون نفر پرواز طیارۀ حامل تابوت ملکه الیزابت دوم را دنبال کردند که این پرواز را به مورد توجه ترین پرواز در تاریخ جهان تبدیل کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ما در مورد پرواز نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا صحبت می‌کنیم که تابوت الیزابت دوم را از ادینبورگ به پایگاه‌ هوایی نورثولت در نزدیکی لندن منتقل کرد. به گفته این سرویس، "4.78 میلیون نفر از طریق برنامه‌های وب و موبایل فلایت رادار24 پرواز را تماشا کردند و 296 هزار نفر دیگر پرواز را از طریق پخش زنده در یوتیوب دنبال کردند".
تاکید شده است که در اولین دقیقه پس از روشن شدن ترانسپوندر طیاره، شش میلیون نفر تلاش کردند تا پرواز را دنبال کنند که "فشار بی‌سابقه‌ای" در فلایت رادار24 ایجاد کرد که "بسیار بیشتر از فشار" بود که پیش از این با پرواز نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان امریکا به تایوان ایجاد شده بود.
فلایت رادار24 در بیانیه‌ای اعلام کرد: آخرین پرواز ملکه الیزابت دوم از ادینبورگ به فرودگاه نیروی هوایی سلطنتی نورثولت مطمئنا مورد توجه ترین پرواز دروان فلایت رادار24 است.
Королева Великобритании Елизавета II во время торжественной церемонии празднования 70-летия высадки союзников в Нормандии. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2022
تاریخ خاکسپاری ملکه بریتانیا اعلام شد
بدین ترتیب، پرواز حامل تابوت ملکه، از لحاظ تعداد کاربرانی که آن را دنبال می‌کردند رکورد قبلی پرواز پلوسی به تایوان در ماه اگست را شکست. سپس فلایت رادار گزارش داد که پس از برخاستن تا زمان فرود طیاره، حداقل 2.92 میلیون کاربر پرواز را دنبال کردند که یک رکورد بود.
الیزابت دوم ملکه بریتانیا که بیش از 70 سال بر این کشور حکومت کرد، در 8 سپتمبر در سن 96 سالگی در اسکاتلند درگذشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала