امریکا از کمک حیاتی به اروپا خودداری کرد

© AP Photo / Nam Y. HuhЖенщина вытирает слезы после массовой стрельбы на параде Четвертого июля в Хайленд-Парке, штат Иллинойс, США
Женщина вытирает слезы после массовой стрельбы на параде Четвертого июля в Хайленд-Парке, штат Иллинойс, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2022
عضو شوید
ایالات متحده از کمک به اروپا برای زنده ماندن این قاره در فصل زمستان آینده خودداری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله فایننشال تایمز آمده است: "نمایندگان صنعت امریکا گفتند که از کمک به اروپا برای افزایش عرضه نفت و گاز خودداری می کنند".
به گفته این نشریه، مدیران شیل ایالات متحده با ذخایر عظیم نفت و گاز طبیعی که می تواند برای کاهش بحران انرژی اروپا مورد استفاده قرار گیرد، قادر به افزایش سریع منابع برای جلوگیری از کمبود زمستان نخواهند بود.
Здание Капитолия США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2022
نماینده کنگره امریکا: امریکا باید برای یک فاجعه ای "مانند اروپا" آماده شود
به نظر نمی رسد که ایالات متحده حتی بیشتر از این هم تولید کند. تولید ما همان چیزی است که هست.
این مقاله تاکید می کند که چنین اظهارات در بحبوحه ترس از کاهش صادرات روسیه منجر به افزایش قیمت نفت می شود. بنابراین، زمانی که تحریم نفت روسیه از سوی اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) به طور کامل اعمال شود، وضعیت پیچیده تر خواهد شد. Wil Vanloh، رئیس گروپ سهام خصوصی Quantum Energy Partners، یکی از بزرگترین سرمایه گذاران در زمینه شیل گفت: "هیچ کمکی برای اروپا نخواهد شد، نه از نفت و نه از گاز".
پیش از این، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن، راه حل مشکلات انرژی در اروپا را پیشنهاد کرده بود و پیشنهاد بهره برداری از خط لوله گاز روسیه نورد استریم 2 را مطرح نموده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала