قوای اوکراینی در منطقه خرسون محاصره تاکتیکی گردید

© AP Photo / Efrem LukatskyСолдаты украинской армии выполняют военные учения на полигоне под Житомиром, Украина
Солдаты украинской армии выполняют военные учения на полигоне под Житомиром, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2022
عضو شوید
استرموسوف: قوای اوکراینی در نزدیکی سرحدات منطقه خرسون در محاصره تاکتیکی بودند.
به گزاش اسپوتنیک، کریل استرموسوف، معاون اداره منطقه ای نظامی-غیرنظامی اوکراین به تاریخ 16 سپتامبر اعلام کرد که قطعات قوای مسلح اوکراین در محاصره تاکتیکی در سمت خرسون قرار گرفته اند.
او توضیح داد که افزایش سطح آب در دریایی اینگولتز گذرگاه‌های ساخته شده توسط شبه نظامیان اوکراینی را از سمت راست به سمت چپ در نزدیکی سرحدات منطقه خرسون نقض کرد.
Российский вертолет Ми-35 совершает полет у авиабазы Хмеймим в Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2022
کلوپ ویدیو
نابود کردن ستون زرهی اوکراین از سوی می-35 روسیه در نزدیکی ایزیوم + ویدیو
اکنون آنها در واقع بدون ذخایر هستند و در محاصره آب شده اند. فعلاً آنها در حالت ناگوار قرار دارند.
در آستانه استرموسوف گفت که نیروهای مسلح اوکراین تلاش دارند از چندین جهت به منطقه خرسون حمله کنند، اما در همه جا با مقابله سخت مواجه می شوند. آنها در حال تلاش ناموفق برای پیشروی در جهات مختلف هستند: از Kiselevka در منطقه Nikolaev، Davydov Brod، جهت Krivoy Rog، و همچنین از دریا در منطقه Kinburn Spit، اما آنها هیچ امکان برای موفقیت ندارند.
همچنین، سرگئی السیف، سرپرست اداره منطقه CAA، تصمیم مقامات را برای افزایش گشت و گذر در جاده های شهر، از جمله در زمان منع رفت و آمد، اعلام کرد. وی همچنین خاطرنشان کرد که کار ساختارهای انتظامی در منطقه تقویه خواهد شد. السیف افزود که "نیروها و وسایل" کافی برای این کار در منطقه وجود دارد.
نیروهای اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروهای اوکراینی پل انتونوفسکی را در نزدیکی خرسون هدف قرار دادند
در 15 سپتامبر، مقامات منطقه خرسون نیز از عملکرد سیستم دفاع هوایی در شهر نوایا کاخوفکا گزارش دادند. در طول روز، این سیستم چهار حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کرد.
همزمان، استریموسوف گفت که هیچ چیز خرسون و منطقه خرسون را تهدید نمی کند، از همه تلاش های قوای اوکراین برای شکستن آن جلوگیری شد.
معاون اداره نظامی منطقه همچنین گفت: نیروهای کوماندوی قوای مسلح اوکراین در اوایل صبح سعی کردند در منطقه کینبرن اسپیت فرود آیند، حمله دفع شد، 120 کوماندوی اوکراینی کشته شدند. وی تاکید کرد که گزارشات مربوط به نفوذ قوای اوکراینی به قلمرو منطقه خرسون در شهرک‌های مختلف با واقعیت مطابقت ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала