کابلوف: تحقیقات درمورد حمله به سفارت روسیه در هماهنگی با استخبارات منطقه جریان دارد

© Sputnikкабулов
кабулов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2022
عضو شوید
نماینده ویژه رییس جمهور روسیه برای افغانستان گفت قبلا نیز ارگان های استخباراتی از حملات احتمالی علیه سفارت روسیه در کابل و دیپلومات های روسی، خبر داده بودند.
ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رییس جمهور روسیه برای افغانستان در مصاحبه با اسپوتنیک افغانستان درمورد حمله تروریستی در مقابل سفارت روسیه در کابل گفت: "یکم این که، تقریباً دو بار در ماه، و اکنون بیشتر، ما اطلاعاتی را از سرویس‌های ویژه خود درباره یورش‌های تروریستی زود هنگام، از آن میان در برابر سفارت و کارمندان روسیه، دریافت می‌کردیم که با سرویس‌های ویژه افغانستان در میان می‌گذاریم. از آنجایی که آنها اتفاق نیفتادند، باید اتفاقی بیفتد. من وارد جزئیات نمی‌شوم، همانطور که می‌گوییم از طریق کانال‌های شریک، این یک حوزه خاص از تعامل ما است. داعش یا گروه تروریستی که خود را چنین معرفی می‌کند، سر نیزه حمله است، روشن است که اینها مزدور هستند، افرادی با انگیزه ویژه. آنها کار خودشان را می‌کنند و ما هم کار خودمان را انجام می‌دهیم".
به گفته کابلوف، وزیر خارجه روسیه تحقیقات درمورد این حادثه را زیر کنترول شخصی دارد، تمام ارگان های استخباراتی روسیه به این تحقیقات پیوسته اند، همچنان ارگان های افغانستان و بعضی از کشورهای همسایه، از جمله اوزبیکستان در این رابطه با هم هماهنگی دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала