لوپن: مشارکت فرانسه در تحریم های ضد روسیه یک اشتباه ژئوپلیتیکی است

© Sputnik / Michael KlimentyevЛидер политической партии Франции "Национальный фронт", кандидат в президенты Франции Марин Ле Пен во время встречи с президентом РФ Владимиром Путиным
Лидер политической партии Франции Национальный фронт, кандидат в президенты Франции Марин Ле Пен во время встречи с президентом РФ Владимиром Путиным - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2022
عضو شوید
مارین لوپن، رهبر فراکسیون رالی ملی در پارلمان فرانسه گفت که تصمیم فرانسه برای پیوستن به تحریم‌های ضدروسیه باعث ایجاد یک بحران شدید انرژی و تبدیل به یک اشتباه محاسباتی بزرگ رهبری این کشور شد.
به گزارش اسپوتنیک، لوپن که در کنگره حزب صحبت می‌کرد، گفت: (دولت) به یک اشتباه ژئوپلیتیکی مرتکب شد و همراه با اتحادیه اروپا که بر سر اوکراین در حالت هیستری به سر می برد، تحریم‌های نامناسب و بدون فکری را اعمال کرد.
به نظر وی، سیاست اتحادیه اروپا از "فدرال به امپراتوری" تبدیل می‌شود و دیگر هدفش ارتقای صلح و همکاری در منطقه نیست.
کشورهای غربی از جمله فرانسه به دلیل اعمال تحریم‌ها علیه مسکو و سیاست کنار گذاشتن سوخت روسیه با افزایش قیمت انرژی و افزایش تورم مواجه هستند. با توجه به افزایش قیمت سوخت، در درجه اول گاز، صنعت در غرب تا حد زیادی مزیت‌های رقابتی خود را از دست داده است که بر سایر بخش‌های اقتصاد نیز تاثیر گذاشته است. همچنین ایالات متحده و کشورهای اروپایی با تورم بی‌سابقه در دهه‌ های اخیر مواجه هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала