آتش‌سوزی در بازار لیلامی در کابل خساراتی مالی به دکان‌داران وارد کرد

© Photo / twitterآتش‌سوزی در بازار لیلامی فروشی مکروریان چهارم کابل
آتش‌سوزی در بازار لیلامی فروشی مکروریان چهارم کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2022
عضو شوید
در پی آتش سوزی در بازار لیلامی فروشان در مکروریان چهارم شهر کابل، تمامی دکان‌های این بازار به شمول دکاکین میوه سوخته و از بین رفته اند. دکان‌داران این بازار می‌گویند؛ صدها هزار افغانی به دکان داران این بازار خساره وارد شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، به گفته این دکان داران، آتش‌سوزی امروز (یکشنبه 27 سنبله) حوالی ساعت 3:00 صبح نُخست از یک نانوایی آغاز شد و تا رسیدن آتش نشانی به سرعت گسترش یافت و تمامی این بازار حریق شد.
صبح یکشنبه و روشنی این شعله های آتش، یک شمار باشندگان مکروریان های چهارم در مربوطات ناحیه نهم شهر کابل را از خواب بیدار کرد.
در این آتش سوزی؛ تمامی دکان‌های این بازار به شمول دکاکین میوه سوخته و از بین رفته اند. به گفته دکان‌داران این بازار؛ صدها هزار افغانی برای آنان خساره وارد شده است.
تاکنون دلیل وقوع این آتش‌سوزی روشن نیست، اما ریاست رسیدگی به حوادث و اطفائیه کابل می‌گوید؛ این آتش سوزی پیش از آنکه به جاهای دیگر گسترش یابد را مهار کرده اند و بررسی‌های آنان نیز در پیوند به چگونگی وقوع این آتش سوزی آغاز شده است.
در سال‌های اخیر کابل گواه چندین آتش سوزی بزرگ بوده است، اما کمتر بررسی شده که چرا اینگونه آتش سوزی‌های زیان بار رُخ می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала