امتناع از گاز روسیه با توقف گسترده تولید در اروپا همراه است

© SputnikГазодобывающее предприятие компании "Укргаздобыча" в Стрыйском районе Львовской области
Газодобывающее предприятие компании Укргаздобыча в Стрыйском районе Львовской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2022
عضو شوید
براساس نتایج مطالعه کارشناس شرکت مشاوره (Yakov and Partners)، کاهش وابستگی اروپا به گاز روسیه در دو سال آینده بدون توقف گروهی تولید غیرممکن است.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته تحلیلگران، اروپا بر وابستگی خود به سوخت روسیه غلبه نکرده است و به همین دلیل نمی‌تواند زمستان آینده و سال 2023 را بدون حفظ تامین گاز از روسیه و یا کاهش قابل توجهی در اقتصاد پشت سر بگذارد. در این سند اشاره شده است که برای تامین نیازهای خود تا پایان سال 2022، کشورهای اروپایی یا باید واردات خود از روسیه را حفظ کنند یا 7 تا 12 میلیارد متر مکعب مصرف گاز را کاهش دهند که تنها با توقف کامل یا جزئی تعدادی از صنایع امکان‌پذیر است.
"النا کوزنتسووا"، شریک شرکت مشاوره (Yakov and Partners) خاطرنشان کرد: اروپا راه راحتی برای امتناع از گاز روسیه در سال های آینده ندارد - فقط از طریق ضرر برای جمعیت و اقتصاد.
در عین حال، نویسندگان این مطالعه یادآوری کردند که 70 درصد ظرفیت تولید کود نیتروژن در اروپا متوقف شده است، تولید آلومینیوم 25 درصد و تولید فولاد 5 درصد کاهش یافته است. کارشناسان اعتراف کردند که کاهش تولید احتمالا "حتی در صورت زمستان معتدل" ادامه خواهد یافت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала