روسیه شواهدی از فعالیت‌های بیولوژیکی نظامی امریکا در اوکراین را به ژنو ارائه کرد

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر Начальник войск радиационной, химической и биологической защиты ВС РФ, генерал-майор Игорь Кириллов
Начальник войск радиационной, химической и биологической защиты ВС РФ, генерал-майор Игорь Кириллов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2022
عضو شوید
او تاکید کرد که از 5 تا 9 سپتامبر در ژنو، نشستی از کشورهای عضو کنوانسیون منع سلاح های بیولوژیکی و سمی در خصوص نقض ماده 1 و 4 توسط ایالات متحده و اوکراین برگزار شود.
به گزارش اسپوتنیک، تورن جنرال، ایگور کریلوف، رئیس نیروی حفاظت بیولوژیکی، شیمیایی و تشعشعات روسیه اعلام کرد که وزارت دفاع روسیه شواهدی را در خصوص فعالیت بیولوژیکی نظامی ایالات متحده امریکا در اوکراین را به ژنو ارایه کرده است، حتی هیچ یکی از نمایندگان روی اصالت این اسناد شک نداشتند.
او تاکید کرد که از 5 تا 9 سپتامبر در ژنو، نشستی از کشورهای عضو کنوانسیون منع سلاح های بیولوژیکی و سمی در خصوص نقض ماده 1 و 4 توسط ایالات متحده و اوکراین، برگزار شد.
Медицинский работник демонстрирует работу передвижной лаборатории по диагностике и профилактике новой коронавирусной инфекции COVID-19 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2022
روسیه سه طرح برای تقویت کنوانسیون منع استفاده سلاح های بیولوژیکی ارائه کرد
این در حالی‌ست که وزارت دفاع روسیه سخنرانی های نمایندگان امریکا و اوکراین اسناد کار از کشورهای شرکت کننده, اظهارات مشترک و اعلامیه نهایی این نشست را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد که در نهایت بیش از 20 سوال روی فعالیت های غیرقانونی کیف و واشنگتن چارچوب کنوانسیون سلاح های بیولوژیکی و سمی مطرح کرد.
آقای کریلوف گفت: "برای شرکت کنندگان در این نشست کاپی از اسناد واقعی که قبلا توسط وزارت دفاع روسیه تهیه شده بود، داده شد، همچنان شواهد و مدارک از اجرای برنامه بیولوژیکی نظامی در خاک خاک".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала