- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

افسر اطلاعاتی روسیه: نیروهای مسلح اوکراین بسیار خوب با تجهیزات غربی مجهز شده اند

© Sputnik / Maxim Zakharov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий НМ ЛНР демонстрирует американский переносной противотанковый ракетный комплекс Javelin
Военнослужащий НМ ЛНР демонстрирует американский переносной противотанковый ракетный комплекс Javelin - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2022
عضو شوید
یک افسر اطلاعاتی نظامی روسیه با نام مستعار لادان گفت که نیروهای مسلح اوکراین مقدار قابل توجهی سلاح، لوازم الکترونیکی، دارو و مواد غذایی غربی در اختیار دارند.
به گزارش اسپوتنیک، این افسر گفت: آنها (نیروهای مسلح اوکراین) بسیار خوب مجهز شده اند. وی به ویژه سیستم راکتی جاولین و تفنگ تک تیرانداز امریکایی، نارنجک انداز کومار پولندی و نسخه چک نارنجک انداز آرپی جی شوروی را فهرست کرد.
لادان همچنین گفت که سلاح های اسیر شده را بر نمی دارد. وی به یاد آورد که چگونه یک روز دوستش سیستم راکتی جاولین امریکایی را روی زمین دید و سعی کرد آن را بردارد. با این حال، معلوم شد که این کشف یک تله انفجاری بوده و او درگذشت.
پیشتر گزارش شده بود که ایالات متحده امریکا مهمات سیستم های راکتی هیمارس را در بسته جدید کمک نظامی به اوکراین گنجانده است. کی‌یف همچنین 36 هزار گلوله توپ 105 میلی‌متری و هزار گلوله توپ 155 میلی‌متری با دقت بالا دریافت خواهد کرد. علاوه براین، اوکراین سیستم های ضدپهپاد، رادارها، تجهیزات ماین زدایی، سلاح های سبک، دوربین های شب و لباس های عایق برای هوای سرد دریافت خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала