کشته شدن 45 عضو جبهه النصره در یورش هوایی نیروهای روسیه در ادلب سوریه

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر Трасса М5 Дамаск-Алеппо в районе поселения Маарет-Нуман провинции Идлиб в Сирии
Трасса М5 Дамаск-Алеппо в районе поселения Маарет-Нуман провинции Идлиб в Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2022
عضو شوید
در یورش هوایی نیروهای روسیه به پایگاه "جبهه النصره" در ادلب 45 عضو آنها کشته شدند.
به گزارش اسپوتنیک، الیگ ایگوروف، معاون مركز روسی آشتی طرف های متخاصم در سوریه گفت: 45 عضو از آن میان رهبران گروه تروریستی "جبهه النصره" (گروه تروریستی ممنوع در روسیه) در یورش های نیروهای هوافضای روسیه به پایگاه آنها در ولایت ادلب سوریه کشته شدند.
حمله تروریست های النصره به شهرک‌های سوریه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2020
حمله تروریست جبهه النصره به شهرک‌های سوریه


در بیانیه این مرکز گفته شده است: "نیروهای هوافضای روسیه هفدهم سپتامبر یک یورش هوایی گروهی به پایگاه گروه تروریستی "جبهه النصره" در منطقه شهرک الشیخ یوسف درولایت ادلب انجام دادند. در نتیجه این یورش، یک انبارحاوی جنگ افزار، دو انبار تجهیزات از بین برده شد و بیش از 45 تروریست از آن میان بلال سعید و ابو دوجانه الدری، فرماندهان میدانی این گروه کشته شدند".
ایگوروف در یک نشست خبری گفت: تروریست های کشته شده مستقیماً در یورش ها به پرسنل نظامی و غیرنظامیان سوریه در منطقه کاهش تنش ادلب و همچنین در آماده سازی اقدامات خرابکارانه و تروریستی در مناطق تحت کنترل دولت سوریه شرکت داشتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала