موافقت اداره منطقه خرسون به برگزاری همه پرسی درباره پیوستن به روسیه

© Photo / РИА НовостиВид на реку Днепр и Херсон
Вид на реку Днепр и Херсон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2022
عضو شوید
اداره منطقه خرسون تصمیم به برگزاری همه پرسی درباره ورود منطقه خرسون به فدراسیون روسیه گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، اداره منطقه خرسون تصمیم به برگزاری همه پرسی درباره ورود منطقه خرسون به فدراسیون روسیه گرفت.
ولادیمیر سالدو، رئیس اداره منطقه خرسون گفت، که اداره منطقه خرسون تصمیم گرفته است برای ورود این منطقه به فدراسیون روسیه همه پرسی برگزار کند.
Бойцы Народной милиции ДНР поднимают государственный флаг Донецкой народной республики в Волновахе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2022
درخواست نمایندگان شورای مردمی دونتسک برای برگزاری همه پرسی از رئیس جمهور این جمهوری
پیش از این، شورای عمومی منطقه خرسون با ابتکار عمل برای برگزاری فوری همه پرسی برای به رسمیت شناختن به عنوان یک بخش فدراسیون روسیه از رئیس منطقه درخواست کرد.
سالدو گفت: "باشندگان گرامی منطقه خرسون! با توجه به درخواست های سازمان های عمومی و باشندگان منطقه، رهبری اداره منطقه خرسون تصمیم به برگزاری همه پرسی درباره ورود منطقه خرسون به فدراسیون روسیه گرفت".
در بیانیه ای که در کانال تلگرامی مدیریت منطقه منتشر شده آمده است: "من مطمئن هستم که رهبری فدراسیون روسیه نتایج همه پرسی را خواهد پذیرفت و منطقه خرسون بخشی از روسیه خواهد شد و به پیروی کامل یک دولت یگانه با ورود خرسون تبدیل خواهد شد".
رئیس اداره منطقه خرسون گفت: فدراسیون روسیه منطقه ما را ایمن خواهد کرد و همچنین فرصت های جدیدی را در راه بازگشت به زندگی صلح آمیز باز خواهد کرد و پیروزی عدالت تاریخی خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала