- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نظرسنجی اینسومار؛ ساکنان مناطق آزاد شده در انتظار یک رویداد تاریخی اند

© Fotolia / KenishirotieКрасная отметка в листе опроса
Красная отметка в листе опроса - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2022
عضو شوید
رهبران جمهوری لوهانسک و دونتسک بلاخره تصمیم گرفتند گام های را برای آماده سازی این همه پرسی بردارند.
به گزارش اسپوتنیک، رؤسای ادارات نظامی و ملکی مناطق خرسون و زاپوروژیا تائید می کنند که ساکنان این مناطق می خواهند به گونه فوری یک همه پرسی برای پیوستن به روسیه برگزار شود.
رهبران جمهوری لوهانسک و دونتسک بلاخره تصمیم گرفتند گام های را برای آماده سازی این همه پرسی بردارند.
اینسومار ، در یک نظرسنجی تلفنی در 19 سپتامبر 2022، از ساکنان مناطق زاپوروژیا و خرسون انجام داده که هزار اشتراک کننده این مناطق در این نظرسنجی اشتراک داشتند. خطای نمونه گیری نهایی 3.1٪ است.
Люди радуются подписанию документов о признании Российской Федерацией Луганской народной республики (ЛНР) и Донецкой народной республики (ДНР) в Донецке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نتایج تحقیقات موسسه کریمه؛ اکثر ساکنان لوهانسک و دونتسک خواستار پیوستن به روسیه اند
تمایل به رای دادن؟
بیشتر ساکنان این سرزمین ها در خصوص حضور در این همه پرسی پاسخ مثبت داده اند. ساکنان این دو جمهوری، 83 درصد از جمعیت لوهانسک و 80 درصد از جمعیت دونتسک شرکت خود را در این همه پرسی تائید کرده اند.
اطلاعات به دست آمده پیشین اینسومار در مناطق زاپوروژیا و خرسون، نیز علاقه بالای مورد در همه پرسی برای پیوستن به روسیه را نشان می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала