پوتین: سلاح های روسیه به گونه موثر در برابر سلاح های غربی مقابله می کند

© Sputnik / Aleksey Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин принял участие в VII Восточном экономическом форуме
Президент РФ В. Путин принял участие в VII Восточном экономическом форуме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2022
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه می گوید که سلاح های روسیه به گونه موثر در برابر سلاح های غربی مقابله می کند، و خود را به خوبی ثابت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت، تجهیزات نظامی روسیه به طور موثر با سلاح‌های غربی مقابله می‌کند و کارآمدی را به خوبی ثابت کرده‌اند.

پوتین در نشستی با روسای شرکت‌های صنایع دفاعی پیشنهاد کرد که در مورد وضعیت تامین سلاح، تجهیزات و مهمات برای نیروها، از جمله نیروهای شرکت کننده در عملیات ویژه روسیه گفتگو شود.

پوتین گفت :"فوراً متذکر می شوم که تسلیحات روسی مورد استفاده در این عملیات کارایی بالایی را از خود نشان می دهد، در درجه اول این مربوط به (تسلیحات) هوانوردی، موشک های دوربرد با دقت بالا، موشکی-توپخانه ای، سلاح های زرهی و غیره است. این تسلیحات این امکان را می دهد که زیرساخت های نظامی، پست های فرماندهی و تجهیزات دشمن منهدم شود، مواضع تشکیلات ناسیونالیستی مورد هدف قرار بگیرد و در عین حال خسارات در بین پرسنل به حداقل رسانده شود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала