- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

رهبر جمهوری دونتسک درخواست همه پرسی را به پوتین اعلام کرد

© Sputnik / Iliya PitalevЗаместитель председателя Народного Совета ДНР Денис Пушилин дает интервью журналистам в Донецке
Заместитель председателя Народного Совета ДНР Денис Пушилин дает интервью журналистам в Донецке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2022
عضو شوید
رهبر جمهوری دونتسک از رئیس جمهور روسیه می خواهد که نتایج نتایج همه پرسی در خصوص پیوستن این جمهوری به روسیه را در اسرع وقت در نظر بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین، رهبر جمهوری دونتسک، از رئیس جمهور روسیه درخواست کرد که در اسرع وقت نتایج همه پرسی در خصوص پیوستن این جمهوری به روسیه را در نظر بگیرد.
او نوشته او آمده است: "محترم ولادیمیر ولادیمیرویچ!، من در اسرع وقت از شما می خواهم در صورت که نتایج همه پرسی مثبت بود، که به آن شکی ننیست، پیوستن جمهوری مردمی دونتسک به روسیه در نظر بگیرید. مردم رنج کشیده دونباس این را دریافت کرده اند که بخشی از یک کشور بزرگ باشند و که آن را همیشه وطن خود می‌دانستند، این رویداد احیاء عدالت تاریخی خواهد بود که میلیون ها نفر از مردم روسیه آرزومند آن اند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала