- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نتایج تحقیقات موسسه کریمه؛ اکثر ساکنان لوهانسک و دونتسک خواستار پیوستن به روسیه اند

© Sputnik / Ilia Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Люди радуются подписанию документов о признании Российской Федерацией Луганской народной республики (ЛНР) и Донецкой народной республики (ДНР) в Донецке
Люди радуются подписанию документов о признании Российской Федерацией Луганской народной республики (ЛНР) и Донецкой народной республики (ДНР) в Донецке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2022
عضو شوید
در جمهوری لوهانسک 93 درصد از مردم و در جمهوری دونتسک 94 درصد خواستار سریع الحاق به روسیه اند.
به گزارش اسپوتنیک، تحقیقات سیاسی و جامعه شناسی موسسه "RIPSI" کریمه نشان می دهد که 93 درصد از ساکنان این جمهوری‌ها خواستار پیوستن سریع به روسیه می باشند.
در جمهوری لوهانسک 93 درصد از مردم و در جمهوری دونتسک 94 درصد خواستار سریع الحاق به روسیه اند.
نتایج این تحقیقات نشان می دهد که همچنان 87 درصد از ساکنان زاپوروژیا و 80 درصد از ساکنان خرسون خواستار الحاق این مناطق به روسیه می باشند.
Красная отметка в листе опроса - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نظرسنجی اینسومار؛ ساکنان مناطق آزاد شده در انتظار یک رویداد تاریخی اند
همچنان 1 تا 2 درصد از این ساکنان می خواهند که مناطق شان به اوکراین بپیوند، در جمهوری لوهانسک این آمار 0 (صفر) است.
شمار کسانی که در همه پرسی اشتراک داستند در جمهوری دونتسک 86 درصد، جمهوری لوهانسک 87 درصد، در منطقه زاپوروژیا 83 و منطقه خرسون 72 درصد می باشد.
در این نظرسنجی، در جمهوری لوهانسک، دونتسک و زاپوروژیا در هر منطقه 993 نفر اشتراک داشتند، در خرسون 1000 اشتراک کننده، شرکت داشتند. این نظر سنجی از طریق از تلفن در 13 تا 14 سپتامبر انجام شده است. خطای نمونه گیری نهایی 2.1 درصد است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала