مدودف: همه پرسی در دونتسک و لوهانسک برای بازگرداندن عدالت تاریخی اهمیت بالایی دارد

© Sputnik / Ekaterina Shtukinaمدودوف
مدودوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2022
عضو شوید
معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه بر این باور است، که همه پرسی در دونباس نه تنها برای محافظت سیستمی از باشندگان جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوهانسک و دیگر مناطق آزاد شده اهمیت دارد، بلکه برای بازگرداندن عدالت تاریخی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه بر این باور است، که همه پرسی در دونباس نه تنها برای محافظت سیستمی از باشندگان جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوهانسک و دیگر مناطق آزاد شده اهمیت دارد، بلکه برای بازگرداندن عدالت تاریخی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
مدودف افزود: "آنها به طور کامل بردار توسعه روسیه را برای چندین دهه تغییر می دهند. و نه تنها کشور ما. زیرا پس از اجرای آنها و پذیرش سرزمین های جدید به روسیه، دگرگونی ژئوپلیتیکی در جهان برگشت ناپذیر خواهد شد. تجاوز به خاک روسیه یک جنایت است که ارتکاب آن به شما امکان می دهد از تمام نیروهای دفاع شخصی استفاده کنید. اما این مهم نیست که پس از اصلاحات قانون اساسی ایالت ما، هیچ یک از رهبران آینده روسیه، حتی یک مقام واحد نتواند این تصمیمات را تغییر دهد. به همین دلیل است که این همه پرسی در کیف و غرب بسیار ترسناک است. به همین دلیل است که آنها باید اجرا شوند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала