درخواست رئیس منطقه زاپوریژیا از پوتین برای بررسی پیوستن این منطقه به روسیه

© Sputnik / Konstantin Mikhalchevsky /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие РФ на территории Запорожской атомной электростанци
Военнослужащие РФ на территории Запорожской атомной электростанци  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2022
عضو شوید
رئیس منطقه زاپوریژیا، از رئیس جمهور فدراسیون روسیه درخواست کرد تا در صورت اتخاذ چنین تصمیمی در همه پرسی، احتمال پیوستن این منطقه به روسیه را بررسی کند.
به گزارش اسپوتنیک، بالیتسکی رئیس منطقه بالتیسکی و زاپوریژیا، از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه درخواست کرد، تا در صورت اتخاذ چنین تصمیمی در همه پرسی، احتمال پیوستن این منطقه به روسیه را بررسی کند.
Жители Мелитополя стоят в очереди за получением гуманитарной помощью - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2022
جنبش مردمی "ما با روسیه هستیم" خواستار همه پرسی برای پیوستن زاپوریژیا به روسیه شد
یوگنی بالتیسکی، رئیس اداره منطقه زاپوریژیا گفت، که وی از رئیس جمهور فدراسیون روسیه خواسته است تا در صورت اتخاذ تصمیم مربوطه در همه پرسی آینده، امکان پیوستن این منطقه به فدراسیون روسیه را بررسی کند.
بالتیسکی در کانال تلگرامی خود نوشت: "من به ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه مراجعه کردم تا در صورت پشتیبانی باشندگان منطقه زاپوریژیا از تصمیم مربوطه در همه پرسی، موضوع به رسمیت شناختن منطقه زاپوریژیا به عنوان یک کشور مستقل جداگانه و پیوستن زاپوریژیا را به عنوان منطقه ای روسیه و تابع فدراسیون روسیه بررسی کند".
به گفته وی، باشندگان قلمرو آزاد شده منطقه زاپوریژیا به طور کامل رژیم کیف را احساس کرده اند. "اینها گلوله باران مردم غیرنظامی، اقدامات تروریستی علیه مقامات دولتی، قطع گاز ما، تحریکات مداوم در قلمرو نیروگاه هسته ای زاپوریژیا است که تمام جهان را در معرض خطر یک فاجعه هسته ای قرار می دهد. همه اینها به وضوح نشان می دهد. که رژیم کیف انتخاب خونین خود را انجام داده است و ساکنان زاپوریژیا با او غریبه شده اند. بدیهی است که هر ملتی حق انتخاب دارد، این را منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی به رسمیت می شناسند.
رئیس اداره منطقه تاکید کرد: باشندگان منطقه زاپوریژیا نیز حق داشتن یک آسمان آرام صدای بالا، حق ایجاد، حق همراهی با روسیه را دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала