سخنرانی خاص پوتین در مورد عملیات و آزادسازی دانباس

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: ترور زاخارچنکو مردم دنبس را به زانو در نمی آورد
پوتین: ترور زاخارچنکو مردم دنبس را به زانو در نمی آورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2022
عضو شوید
ولادیمیر پوتین در پیامی ویدئویی درباره روند عملیات نظامی خاص برای غیرنظامی کردن و غیر نظامی نمودن اوکراین و آزادسازی دانباس صحبت کرد.
اظهارات کلیدی رئیس جمهور روسیه
بسیج نسبی
رئیس دولت در سخنرانی خود گفت که بسیج نسبی در روسیه آغاز شده است.
برای حفاظت از میهن، حاکمیت و تمامیت ارضی آن، برای تضمین امنیت مردم در سرزمین های آزاد شده، لازم می دانم از پیشنهاد وزارت دفاع و لوی درستیز برای انجام بسیج نسبی در روسیه حمایت کنم.
ولادیمیر پوتین
هدف از عملیات ویژه آزادسازی کامل دانباس است.
وی یادآور شد که هدف غرب تضعیف و نابودی روسیه است که از قبل با صدای بلند درباره آن صحبت می کنند. پس از اینکه رژیم کیف علنی از راه حل مسالمت آمیز برای مشکل دانباس صرف نظر کرد و ادعاهای خود را مبنی بر تسلیحات هستوی اعلام کرد، مشخص شد که حمله جدید اجتناب ناپذیر است و سپس حمله ای به کریمه - به روسیه - رخ خواهد داد.
Президент РФ Владимир Путин на встрече глав государств - участников шестого Каспийского саммита в широком составе в Ашхабаде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2022
پوتین: انزوا و نسل کشی مردم در دانباس از طرف اوکراین بوده است
پوتین تاکید کرد که در این شرایط، تصمیم برای راه اندازی یک عملیات خاص پیشگیرانه تنها تصمیم ممکن بود. آزادسازی تمام قلمرو دونباس به همان هدف باقی می ماند.
جمهوری خلق لوگانسک تقریباً به طور کامل از نئونازی ها پاکسازی شده است. جنگ در جمهوری خلق دانتسک ادامه دارد. در اینجا، به مدت هشت سال، رژیم اشغالگر کیف یک خط استحکامات طولانی مدت ایجاد کرد. حمله رودرروی آنها منجر به خسارات سنگینی می شد، بنابراین قطعات نظامی ما و همچنین نیروهای مسلح جمهوری های دانباس به طور سیستماتیک، شایسته عمل می کنند، از تجهیزات استفاده نمایند، از پرسنل محافظت می کنند و قدم به قدم زمین دانتسک را آزاد می کنند.
ولادیمیر پوتین
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала