وزیر دفاع روسیه خطاب به روس ها

© Sputnik / Ministry of defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Министр обороны РФ Сергей Шойгу
Министр обороны РФ Сергей Шойгу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2022
عضو شوید
اطاق های اجتماعی DPR و LPR از دنیس پوشیلین و لئونید پاسچنیک سران جمهوری‌ها تقاضا نمود تا عاجل همه‌پرسی برای پیوستن به روسیه را برگزار کنند. روز بعد، مقامات DPR و LPR اعلام کردند که همه پرسی از 23 تا 27 سپتامبر برگزار می شود.
به گزارش اسپوتنیک، در 20 سپتامبر، ادارات مناطق Kherson و Zaporozhye برنامه های را برای برگزاری همه پرسی در همان تاریخ اعلام کردند. همانطور که نمایندگان مناطق تاکید کردند، پیوستن به روسیه باعث امنیت سرزمین آنها و احیای عدالت تاریخی خواهد شد. به نظر آنها، این تصمیم در زمینه اقدامات تروریستی مداوم توسط مقامات ملی گرا اوکراین و اعضای ناتو، که برای کشتن غیرنظامیان سلاح تهیه می کنند، بسیار ضروری است.
Министр обороны РФ Сергей Шойгу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
شایگو: تلفات اوکراین بیشتر از 100 هزار نفر است
در جریان این عملیات خاص، قوای روسیه کنترل بخش آزوف در منطقه Zaporozhye و تمام منطقه Kherson را به دست گرفت و شهرهای بزرگی مانند Kherson، Melitopol و Berdyansk را اشغال کرد و اوکراین را از بحیره آزوف جدا کرد. دولت های جدیدی در هر دو منطقه تشکیل شده است، کانال های تلویزیونی و استیشن های رادیویی روسیه در حال پخش هستند، ارتباطات تجارتی و ترانسپورتی با کریمه در حال بازسازی است.
تعدادی از کشورهای غربی به ویژه ایالات متحده، آلمان، فرانسه و پولند قبلاً اعلام کرده اند که همه پرسی را به رسمیت نمی شناسند.
سرگئی شویگو وزیر دفاع پس از سخنرانی ولادیمیر پوتین و اعلام بسیج نسبی در فدراسیون روسیه خطاب به شهروندان روسیه صحبت کرد.
وزیر دفاع روسیه گفت که بسیج نسبی اعلام شده توسط رئیس جمهور ولادیمیر پوتین تنها 1 فیصد از منابع بسیج روسیه را تحت تأثیر قرار می دهد که تقریباً 25 میلیون نفر است. شویگو تاکید کرد گفت کسانی که در دوران خدمت اجباری خدمت کرده اند، به منطقه عملیات ویژه اعزام نخواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала