انتشار تصاویری از فعالیت رزمی سیستم راکتی "اسمرچ" در جریان عملیات ویژه

عضو شوید
وزارت دفاع روسیه تصاویری از فعالیت رزمی سیستم راکتی چندگانه پرتاب "اسمرچ" را در جریان عملیات ویژه نظامی منتشر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، این وزارتخانه تاکید کرد که نیروهای مسلح روسیه در جریان عملیات ویژه نظامی به حملات راکتی به تاسیسات زیرساخت نظامی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین ادامه می‌دهند.
وزارت دفاع روسیه در توضیح این ویدیو گزارش داد: براساس اطلاعات دریافتی، واحدهای نیروهای مسلح اوکراین مهمات، تجهیزات نظامی و تسلیحات را برای تامین گروه‌بندی نیروهای خود متمرکز کردند. داده‌های افسران اطلاعاتی با ابزارهای فنی شناسایی تایید شد و پس از آن واحدهای پرتاب چندگانه سیستم های راکتی "اسمرچ" تاسیسات نظامی نیروهای مسلح اوکراین هدف قرار دادند.
این وزارتخانه همچنین توضیح داد که سیستم های "اسمرچ" مأموریت داشتند تاسیسات به ویژه زیرساخت‌های نظامی مهم دشمن را منهدم کنند. خدمه اسمرچ پست‌های فرماندهی، انبارهای سلاح، مهمات و سوخت و روغن صنعتی، مراکز ارتباطی، تجهیزات دفاع هوایی و "سایر اهداف مهم واقع در فاصله بسیار زیاد" را غیرفعال و منهدم می‌کنند.
نیکلای، فرمانده واحد سیستم های راکتی "اسمرچ" در این ویدیو می‌گوید: ما قادریم اهداف شناسایی شده را در بردهای 70 و حتی تا 90 کیلومتری مورد هدف قرار دهیم. زمانی که برخی از ذخایر دشمن آشکار می‌شود، "اسمرچ" ماموریت را دریافت می‌کند... تنها چیزی که ما نیاز داریم این است که داده ها را از اطلاعات دریافتی بدست آوریم، و بر این اساس، حمله کنیم. ما روی یک دلگی تانک کار کردیم که قرار بود خط دفاعی را بشکند. مختصات دریافت شد و ضربه به موقع وارد شد. راکت به برجک تانک اصابت کرد. کنترول عینی در حال انجام است. کسانی درباره هدف به ما گزارش می‌دهند. فلمبرداری از پهپاد یا از مخفی گاه صورت می‌گیرد اینجا کنترول عینی انجام می‌شود. سپس فلمی را نشان دادند که در آن تانک برجک خود را بالا می برد و یک گلوله بطور دقیق به آن برخورد می‌کند.
Видео Минобороны России с кадрами уничтоженной украинской техники на Николаево-Криворожском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2022
کلوپ ویدیو
انتشار تصاویر تجهیزات منهدم شده اوکراینی در نیکلایف + ویدیو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала