بیش از 97% رای دهندگان دونباس از پیوستن به فدراسیون روسیه حمایت می کنند

© Sputnik / Konstantin Mikhalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر На избирательном участке в Белогорске, где проходит голосование на референдуме о присоединении ДНР и ЛНР к России
На избирательном участке в Белогорске, где проходит голосование на референдуме о присоединении ДНР и ЛНР к России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2022
عضو شوید
مرکز سراسری روسیه برای مطالعه افکار عمومی اعلام کرد که 97 فیصد ساکنان جمهوری های خلق دونتسک و لوگانسک که قصد دارند در همه پرسی بعدی شرکت کنند، به گنجاندن جمهوریت ها در این همه پرسی رای خواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز سراسری روسیه برای مطالعه افکار عمومی اعلام کرد که 97 فیصد ساکنان جمهوری های خلق دونتسک و لوگانسک قصد دارند در همه پرسی بعدی شرکت کنند و به گنجاندن جمهوریت ها در این همه پرسی رای خواهند داد. گفته شده است: "اکثریت مطلق ساکنانDPR وLPR که آماده شرکت در همه پرسی هستند، موافق پیوستن این دو جمهوریت به فدراسیون روسیه به عنوان تابعیت فدراسیون روسیه هستند.
Посол Донецкой народной республики в РФ Ольга Макеева голосует на референдуме о присоединении Донецкой народной республики к России на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
همه‌پرسی در لوهانسک، دونتسک و زاپروژیا آغاز شد
همچنین خاطرنشان گردید که 87% از ساکنان منطقه Zaporozhye که قصد دارند در همه پرسی رای دهند، از تصمیم برای پیوستن به فدراسیون روسیه حمایت می کنند. در منطقهKherson، طبق نظرسنجی، این رقم بالاتر از 89% است.
در صبح روز 23 سپتامبر، در جمهوری های خلق دونتسک و لوگانسک(DPR و LPR)، در منطقه Kherson و در سرزمین های آزاد شده منطقه Zaporozhye، همه پرسی در مورد موضوع پیوستن به فدراسیون روسیه به عنوان سوژه آغاز شد. رای گیری تا 27 سپتامبر ادامه خواهد داشت.
فقط رای گیری حضوری در LPR در دسترس خواهد بود. از شرکت کنندگان خواسته می شود به این سوال پاسخ دهند: "آیا طرفدار پیوستن LPR به فدراسیون روسیه به عنوان تابع روسیه هستید؟" متن به زبان روسی می باشد.
Военнослужащие ВСУ на востоке Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2022
تسلیمی دسته جمعی نیروهای اوکراین در لوگانسک
در 22 سپتامبر، ساکنان DPR به خبرنگار ایزوستیا گفتند که هشت سال منتظر برگزاری همه پرسی بودند. آنها امیدوارند که این رویداد منجر به پایان دادن به گلوله باران جمهوری های دونباس شود.
در 21 سپتامبر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، خطاب به روس ها، ساکنان جمهوری های دونباس، و همچنین مناطق خرسون و زاپوروژیه سخنرانی کرد. وی خاطرنشان کرد که روسیه نمی تواند به خواست صادقانه ساکنان این مناطق برای تعیین زندگی آنها پاسخ ندهد.
پوتین همچنین اطمینان داد که روسیه برای اطمینان از شرایط امن برای همه پرسی در مورد الحاق سرزمین های آزاد شده به فدراسیون روسیه هر کاری انجام خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала