- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ناظران انتخابات دونتسک: مردم به سرعت رای میدهند، هشت سال انتظار این را داشتیم

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Мужчина голосует на референдуме о присоединении Донецкой народной республики и Луганской народной республики к России на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве
Мужчина голосует на референдуме о присоединении Донецкой народной республики и Луганской народной республики к России на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2022
عضو شوید
یک ناظر انتخابات درباره اینکه انتخابات در دونتسک چگونه برگزار می‌شود، سخن گفت.
ناتالیا کوریانسکایا، ناظر انتخابات در اسنیژینکی دونتسک، در گفتگو با اسپوتنیک، گفت که روز اصلی رای دهی تاریخ 27 سپتمبر است.
کوریانسکایا، گفت: "درحال حاضر رای دهی حضوری انجام نمی‌شود. اکنون اعضای کمیسیون به دور رای دهندگان به خانه هایشان می روند و تا بیست و ششم می روند. تاریخ 27 سپتمبر شعبه های دیگر رای دهی تحت تدابیر امنیتی جدی باز خواهند شد."
این خانم افزود: رای دادن چند ساعت پیش آغاز شد، اما مردم به طور فعال رای می دهند و با خوشبختی موقف شهروندی خود را نشان می دهند، ما این را برای مدت بسیار طولانی، هشت سال و بیشتر منتظر بودیم.
شهر اسنیژینکه در هشتاد کیلومتری دونتسک قرار دارد. وضعیت در شهر آرام تر از دونتسک است، اما او تحریکات اوکراین را رد نمی کند.
او همچنان افزود: آنها مردم را میترسانند، اما ما نمی‌ترسیم.
حدود 450 شعبه رای دهی در دنبس باز شده است که از این میان 250 شعبه در خاک روسیه برای افرادیکه به این کشور تخلیه شده اند، مربوط میشود. بیش از 1.5 میلیون برگه رای چاپ شده است، بر اساس تعداد افرادی که می توانند رای دهند. فرم ها فقط به زبان روسی چاپ می شوند. چون در دونتسک زبان روسی، رسمی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала