- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وزارت دفاع روسیه فهرست آنعده کسانی را اعلام کرد که شامل بسیج نسبی نمی‌شوند

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که متخصصین تخنیکی، تامین کنندگان مالی و رسانه ها به جبهه استخدام نمی شوند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه برای اطمینان ،کار برخی از صنایع با تخنیکی پیشرفته و همچنین سیستم مالی روسیه، تصمیم گرفت که شهروندان دارای تحصیلات عالی در تخصص ها و زمینه های آموزشی مربوطه را به عنوان بخشی از بسیج نسبی جذب نکنند.
Председатель Государственной Думы РФ Вячеслав Володин на пленарном заседании  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2022
بسیج نسبی در روسیه نهایی شد
گفته شده است: "به منظور اطمینان از عملکرد برخی از صنایع با تکنالوژی پیشرفته و همچنین سیستم مالی فدراسیون روسیه، تصمیم گرفته شد که برای خدمت سربازی به عنوان بخشی از بسیج نسبی شهروندان دارای تحصیلات عالی در تخصص های مربوطه به جبهه استخدام نشود. و زمینه های آموزشی، کار: در سازمان های معتبر فعال در ساحه تخنیک اطلاعات، حفظ، نگهداری و بهره برداری از راهکارهای در عرصه تکنالوژی اطلاعات و تضمین عملکرد زیربنا های اطلاعاتی است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала