مجارستان: بخواهیم یا نه، بحران اوکراین بدون توافق آمریکا و روسیه حل شدنی نیست

© AFP 2023 / Mladen Antonovمجارستان: بحران اوکراین بدون توافق آمریکا و روسیه حل شدنی نیست
مجارستان: بحران اوکراین  بدون توافق آمریکا و روسیه حل شدنی نیست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2022
عضو شوید
وزیر امور خارجه مجارستان معتقد است که "چه بخواهند، چه نخواهند" بحران در اوکراین بدون توافق بین روسیه و ایالات متحده، حل نخواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، پیتر سیارتو، وزیر امور خارجه مجارستان در مصاحبه‌ای اظهار داشت، بحران اوکراین بدون دستیابی به توافق بین روسیه و ایالات متحده، صرف نظر از اینکه کشورهای دیگر از چنین نتیجه ای راضی هستند یا خیر، قابل حل نیست.
"وزیر امور خارجه مجارستان افزود: "من فکر می کنم - اگرچه ممکن است اشتباه کنم، و این موضعی نامطلوب است - اما واقعاً معتقدم که بدون توافق روسیه و ایالات متحده، بدون گفتگو بین فدراسیون روسیه و ایالات متحده، این وضعیت حل نخواهد شد. چه بخواهیم چه نخواهیم این موضع ماست.
سیارتو که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، گفت: ممکن است اشتباه باشد، اما من معتقدم که برای حل هر چه سریعتر این وضعیت، گفتگوی روسیه و آمریکا ضروری است.
رئیس دستگاه دیپلماسی مجارستان همچنین درباره احتمال اعزام نیروهای ناتو به اوکراین که ماه هاست در رسانه های غربی مطرح شده است، اظهار نظر کرد. همانطور که وزیر خاطرنشان کرد، تا کنون توافقات بین کشورهای ائتلاف امکان جلوگیری از استقرار نیروهای متحد در اوکراین را فراهم کرده است.
سیارتو تاکید کرد: ما می‌خواهیم این تصمیمات به قوت خود باقی بماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала