ناظر بین‌المللی: همه‌پرسی در دونتسک مطابق با قانون و استانداردهای بین المللی برگزار می شود

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Женщины на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве
Женщины на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2022
عضو شوید
یک عضو کمیته عمومی اعلام کرد که همه پرسی در دونتسک برای پیوستن به تشکیل روسیه طبق قانون برگزار می شود.
به گزارش اسپوتنیک، مکسیم گریگوریف، رئیس شورای هماهنگی کنترل رای گیری و ناظر بین المللی، به خبرنگاران از روند شفاف همه پرسی در دنبس سخن گفت. او گفت که همه پرسی الحاق جمهوری خلق دونتسک به فدراسیون روسیه مطابق با قانون و استانداردهای بین المللی برگزار می شود.
گریگوریف گفت: "رای دادن مطابق با قانون انجام می شود. مردم به طور فعال در انتخابات شرکت میکنند... بیشتر مردم فقط می گویند: بالاخره، می خواهم شهروند روسیه باشم، می خواهم بخشی از روسیه باشم. در هیچ انتخاباتی چنین چیزی ندیده ام... همه چیز مطابق با قانون و قوانین بین المللی انجام می شود. برای اعضای کمیسیون انتخابات که باوجود گلوله باری به کار خود ادامه میدهند، احترام قایل هستم. ساعات قبل اینجا انفجار رخ داد، اما اعضای کمیسیون به کار خود ادامه دادند و مردم آمدند رای دادند."
لازم به ذکر است که نظرسنجی انجام شده نشان داده است که اکثریت قریب به اتفاق ساکنان دونتسک و لوهانسک و همچنین مناطق خرسون و زاپروژیه از پیوستن به روسیه حمایت می‌کنند: 94 درصد از مردم دونتسک، از آمادگی خود برای شرکت در همه پرسی به نفع پیوستن به روسیه صحبت کردند. در منطقه لوهانسک 93 درصد از شهروندان بالغ از این گزینه حمایت کردند، در منطقه زاپروژیه 87 درصد شهروندان آماده حمایت از این موضوع بوده و در منطقه خرسون نیز 80 درصد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала