دفتر ریاست جمهوری دونتسک: تحریکات اوکراین به همه پرسی مشروعیت می بخشد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Женщина голосует на референдуме на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве
Женщина голосует на референдуме на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2022
عضو شوید
رئیس دفتر ریاست جمهوری دونتسک (DNR)، می گوید که تحریکات اوکراین به همه پرسی مشروعیت می بخشد.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر کوفمن، رئیس دفتر ریاست جمهوری دونتسک (DNR)، گفت که اوکراین همه پرسی در مناطق آزاد شده را بسیار جدی می گیرد و با تحریکات خود به آن مشروعیت می بخشد.
کوفمن در کنفرانس مطبوعاتی در مورد کار مرکز موقعیت عمومی برای نظارت بر همه پرسی در مناطق گفت: "آن حملات منظم، تهدیدهای دریافت شده توسط اعضای کمیسیون های انتخاباتی، تحریکات در اینترنت، همه آن موج منفی که از اوکراین می آید، تنها از این واقعیت سخن می گوید که اوکراین همه پرسی ما را تا حد امکان جدی می گیرد."
او افزود که با این تحریکات، اوکراین فقط به همه پرسی مشروعیت می بخشد. کوفمن در پایان گفت: "اوکراین با تمام این تحریکات، همه پرسی ما را تا جایی که ممکن است مشروعیت می بخشد".
گفتنی است کههمه پرسی پیوستن به روسیه روز جمعه در جمهوری خلق دونتسک و لوگانسک و همچنین در مناطق خرسون و زاپوروژیا آغاز شد و این رای گیری به مدت پنج روز تا 27 سپتامبر ادامه خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала