رسانه: ذخایر نفت آمریکا رو به پایان است

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر Нефтяная качалка около Ямашинского сельского поселения в Республике Татарстан
Нефтяная качалка около Ямашинского сельского поселения в Республике Татарстан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2022
عضو شوید
گزارشات حاکی است که ایالات متحده به تدریج در حال از دست دادن ذخایر نفتی خود است، زیرا دولت جو بایدن، طرحی کاهش قیمت نفت در جهان را به اجرا درآورده است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه وال استریت ورنال در مطلبی نوشت: در پی اجرای طرح کاهش قیمت نفت در جهان از سوی دولت جو بایدن، رهبر آمریکا ، ایالات متحده به تدریج در حال از دست دادن ذخایر نفتی خود است.
بر اساس گزارش اداره اطلاعات انرژی وزارت انرژی ایالات متحده، ذخایر استراتژیک نفت این کشور (SPR) در هفته گذشته شاهد کاهش 7 میلیون بشکه ای در حجم نفت بوده است.
خاطرنشان می شود که این پایین ترین سطح از سال 1984 است.
پیشتر گزارش داده شد که واشنگتن به طور فعال بخش زیادی از ذخایر استراتژیک نفت خود(SPR) را به فروش رسانده تا از افزایش حتی بیشتر قیمت انرژی جلوگیری کند و اشاره شد که دولت نمی‌تواند برای همیشه از ذخایر نفت استفاده کند.
بر اساس این گزارش، طی چند ماه گذشته نزدیک به 115 میلیون بشکه در بازار عرضه شده است. این فروش از اواسط ماه می به بالاترین حد خود یعنی نزدیک به یک میلیون بشکه در روز رسید.
این فروش‌ها مقدار نفت خام در ذخایر را "به طرز چشمگیری" کاهش داده است. اگر واشنگتن به سرعت فعلی خود ادامه دهد، ذخایر نفت تا پایان اکتبر، یعنی زمانی که تولید نفت متوقف می‌شود، به کمترین میزان در 40 سال گذشته کاهش می‌یابد. براساس داده های رسمی یک سال پیش، SPR، واقع در چهار ذخایر در تگزاس و لوئیزیانا، حاوی 621 میلیون بشکه بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала