دروغ شاخدار بایدن در مورد نرخ بنزین

© Sputnik / Sergei Guneyev /  مراجعه به بانک تصاویر جوزیف بایدن معاون رریاست جمهوری امریکا
جوزیف بایدن معاون رریاست جمهوری امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2022
عضو شوید
جو بایدن طی سخنرانی خود برای رای دهندگان، قیمت بنزین را نادرست خواند.
به گزارش اسپوتنیک، کاربران توییتر به عدم تطابق سخنان جو بایدن، رئیس جمهور امریکا با واقعیت در جریان بحث درباره قیمت ها توجه کردند و پیام های را در این خصوص منتشر نمودند.
روز جمعه، بایدن طی سخنرانی در کمیته ملی دموکرات ها اعلام کرد که حالا در 41 ایالت و ناحیه کلمبیا، میانگین قیمت گاز کمتر از 2.99 دالر است.
Женщины на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2022
ناظر بین‌المللی: همه‌پرسی در دونتسک مطابق با قانون و استانداردهای بین المللی برگزار می شود
با این حال، در هیچ ایالت ایالات متحده امریکا، میانگین قیمت به زیر سه دالر کاهش نیافته است.
وب سایت دستگاه سرویس نظارت در امریکا که روزانه اطلاعات مربوط به هزینه سوخت 120000 پمپ بنزین در سراسر کشور را جمع آوری می کند. طبق گزارشات آنها، حد متوسط قیمت بنزین در ایالات متحده امریکا بسته به ایالت بین 3.081 تا 5.762 دالر است. در منطقه کلمبیا، هزینه سوخت به طور متوسط ​​3.768 دالر است.
در روزهای اخیر، قیمت پرچون فروشی بنزین از اوج و ریکارد خود عقب نشینی کرد و تقریباً برای صد روز متوالی کاهش یافت. یک گالن سوخت، در روز جمعه به طور متوسط ​​3.689 دالر بود که از ریکارد 5.016 دالر در 14 جون کاهش قابل توجهی یافته است. با این همه، این تنها با تخلیه ذخایر استراتژیک نفت محقق شد.
قابل ذکر است، پیش از این دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق امریکا گفت: دموکرات‌ها در آستانه انتخابات فصل میزان، هزینه‌ها را پایین می‌آورند، اما با پایان فصل انتخابات، قیمت بنزین دوباره به شدت افزایش خواهد یافت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала