تیراندازی در مکتب شهر ایژوسک جان 13 نفر را گرفت

© Sputnik / Ministry of defence of the Russian FederationРоссийские саперы разминируют историческую Пальмиру и жилые кварталы
Российские саперы разминируют историческую Пальмиру и жилые кварталы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2022
عضو شوید
رهبر اودمورتیا اعلام کرد که در تیراندازی امروز در مکتب شماره 88، یک نگهبان امنیتی کشته شده است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت داخله اودمورتیا اعلام کرد که در تیراندازی امروز در مکتب شماره 88 شهر ایژوسک شش نفر کشته شده اند.
در بیانیه این وزارت‌خانه آمده است که در این رویداد بیش از 20 نفر زخمی شده اند. کودکان نیز در فهرست قربانیان این رویداد دیده می شود.
وزارت داخله اودمورتیا همچنان تاکید دارد که جسد فرد متهم به این تیراندازی پیدا کرده است، طبق گزارشات اولیه او خودکشی کرده بود.
Медицинские работники перевозят тело умершего на территории карантинного центра в Коммунарке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2022
کلوپ ویدیو
تیراندازی در مکتب شماره 88 شهر ایژوسک روسیه + ویدیو
کمیته تحقیقات اودمورتیا با نشر یک بیانیه همچنان اعلام کرد که طبق اطلاعات اولیه، 9 نفر از جمله 5 کودک جان خود را از دست داده اند.
در بیانیه این کمیته آمده است: "بر اساس اطلاعات اولیه، 9 نفر از جمله دو محافظ مکتب، دو معلم و 5 کودک خردسال قربانی این جنایت شده اند".
کمیته تحقیقات اودمورتیا همچنان می افزاید که فرد حمله کننده، پیراهن سیاه با نمادهای نازی و کلاه صورت‌پوش، پوشیده بود.
این کمیته همچنان اظهار داشت که این فرد خودکشی کرده است، اما هویتش مشخص است.
در بیانیه تازه کمیته تحقیقات اودمورتیا آمده است که شماره قربانیان به 13 نفر افزایش یافته است، در این میان هفت کودک نیز شامل می باشد.
قابل ذکر است که شهر ایژوسک مرکز جمهوری اودمورتیا در روسیه است، این شهر بر کرانهٔ رود ایژ در کوهستان اورال باختری واقع شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала