پسکوف: هنوز تصمیمی برای بستن مرزها در پی اعلام بسیج اتخاذ نشده است

© Sputnik / Alekseiy Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر پسکوف
پسکوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2022
عضو شوید
سخنگوی کرملین درباره امکان بسته شدن مرزها در پی اعلام بسیج محدود می‌گوید: در حال حاضر هیچ تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.
به گزار اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه به خبرنگاران گفت: در حال حاضر هیچ تصمیمی برای بستن مرزهای روسیه با سایر کشورها در پی اعلام بسیج نسبی وجود ندارد.
پیش از این گزارش هایی در رسانه ها مبنی بر بسته شدن احتمالی مرزها به دلیل بسیج نسبی در فدراسیون روسیه منتشر شده بود.
پسکوف در پاسخ به این سوال که آیا می تواند گزارش ها درباره بسته بودن مرزهای روسیه با سایر کشورها را تایید کند، گفت: "من چیزی در این مورد نمی دانم. در حال حاضر هیچ تصمیمی در این مورد وجود ندارد."
گفتنی است هفته گذشته ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در بیانیه‌ی تلویزیونی از بسیج نسبی در روسیه خبر داد و خطاب به روس‌ها گفت که غرب در سیاست ضد روسی و همچنین تهدیدهای دائمی خود علیه این کشور از مرز عبور کرده است.
اکنون همانطور که رئیس جمهور تاکید کرد از باج خواهی هسته ای استفاده می شود. وی در عین حال یادآور شد که روسیه در برخی اجزاء از تجهیزات نظامی خارجی پیشی گرفته است و به کسانی که تلاش می کنند با سلاح های هسته ای تهدید کنند هشدار داد: "کسانی که می‌خواهند با سلاح‌های هسته‌ای از ما اخاذی کنند، باید بدانند که ممکن است نسیم بادها به سمت آنها وزدیدن کند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала