امیدواری ساکنان خرسون برای پیوستن به روسیه

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر امیدواری ساکنان خرسون برای پیوستن به روسیه
امیدواری ساکنان خرسون برای پیوستن به روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2022
عضو شوید
معاون اداره منطقه خرسون می‌گوید: ساکنان این منطقه ابراز امیدواری می‌کنند که هر چه زودتر تابعیت روسیه را دریافت کنند.
به گزارش اسپوتنیک، کریل استرموسوف، معاون رئیس اداره منطقه ای خرسون گفت که ساکنان این منطقه امیدوار پیوستن هرچه زودتر خرسون به روسیه هستند.
او گفت: "نظر شخصی من: در آینده این نزدیک اتفاق خواهد افتاد، زیرا ما می‌خواهیم هر چه زودتر به فدراسیون روسیه بپیوندیم و و یک بخش تمام عیار روسیه تبدیل شویم، به این ترتیب زودتر می توانیم یک زندگی مسالمت آمیز داشته باشیم."
به گفته استرموسوف، با وجود همه ارعاب و تهدیدهای طرف اوکراینی، روند رویدادهای مرتبط با پیوستن منطقه خرسون به روسیه دیگر قابل تغییر و برگشت نیست.
راساس نتایج یک نظرسنجی، اکثریت شهروندان جمهوری‌های لوهانسک و دونتسک و همچنین خرسون و زاپوریژیا – مناطق تحت کنترل روسیه در اوکراین – خواستار پیوستن به فدراسیون روسیه هستند.
گفتنی است از 23 تا 27 سپتامبر، همه پرسی درباره موضوع پیوستن جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در مناطق زاپوروژیه و خرسون در حال برگزاری است.
فرخوان برگزاری فوری همه‌پرسی به ابتکار محافل و حلقات اجتماعی به مقامات این مناطق صورت گرفت. به گفته نمایندگان این جمهوری ها ، پیوستن مناطق به روسیه باعث امنیت سرزمین های آنها و احیای عدالت تاریخی خواهد شد. به نظر آنها، این تصمیم در چارچوب اقدامات تروریستی مداوم توسط رژیم ملی‌گرای کی‌یف و اعضای ناتو، که برای کشتن غیرنظامیان سلاح تهیه می‌کنند، ضروری است.
ولادیمیر پوتین وعده داد که مسکو از تصمیم ساکنان مناطق آزاد شده حمایت خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала