گروه هکری روسیه هویت بیش از هزار جاسوس اوکراینی را افشا کرد

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر Вирус-вымогатель на экране ноутбука
Вирус-вымогатель на экране ноутбука  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2022
عضو شوید
گروه هکری روسی RaHDIt اطلاعات 1500 جا
به گزارش اسپوتنیک، گروه هکری روسی RaHDIt "هکرهای شیطانی روسی" اطلاعات بیش از 1500 کارمند سرویس اطلاعات خارجی (SVR) اوکراین را در دسترس عموم قرار داده است. این داده ها در وب سایت Nemesis منتشر شده است.
ارتباط این اطلاعات توسط یک منبع معتبر اجرای قانون تایید شده است. در آنجا، به ویژه، داده هایی از نمایندگان اطلاعاتی وجود دارد که تحت پوشش سفارتخانه ها در بیش از 20 کشور کار می کنند.
در این فهرست علاوه بر کشور های که فعالانه از اوکراین در رویارویی با روسیه حمایت می کنند (ایالات متحده، فرانسه، ایتالیا، آلمان، لهستان) کشورهایی که موضع محدودتری دارند، از جمله آذربایجان، آرژانتین، مجارستان، یونان، عراق، آفریقای جنوبی، تاجیکستان و و شماری کشور های دیگر شامل است.
افزون بر این، داده‌های افسران اطلاعاتی اوکراینی که در مأموریت‌های سازمان ملل، اتحادیه اروپا و ناتو و بیش از 40 مکان واحد SVR اوکراین، از جمله یک موسسه آموزشی مخفی، کار می‌کنند، به صورت آنلاین منتشر شده است.
به گفته هکرها، آنها به پایگاه اطلاعات کارکنان وزارت خارجه اوکراین و سرویس اطلاعات خارجی آن کشور دسترسی پیدا کردند و پس از هم مقایسه این داده ها موارد مشابه را پیدا کردند.
گفتنی است پیش ازاین پیش از این در ماه جون، گروه هکر RaHDIt اطلاعات 700 کارمند سرویس امنیتی اوکراین را همه‌گانی کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала