اعتراف فرمانده اوکراینی: رئیس ستاد کل ارتش روسیه باهوش‌ترین مرد است

© Sputnik / Grigoriy SisoevНачальник Генштаба Вооруженных сил РФ Валерий Герасимов на V Московской конференции по международной безопасности
Начальник Генштаба Вооруженных сил РФ Валерий Герасимов на V Московской конференции по международной безопасности - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2022
عضو شوید
فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در اظهاراتی رئیس ستاد کل روسیه را باهوش ترین فرد خواند.
به گزارش اسپوتنیک، والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در مصاحبه با مجله تایم اعتراف کرده که تمامی علوم نظامی در روسیه قرار دارد و والری گراسیموف، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه، باهوش‌ترین مردم و یک استراتژیست بسیار ماهر است.
این مقام نظامی اوکراینی گفت: "من خود بر اساس دکترین نظامی روسیه بزرگ شده و هنوز هم معتقدم که تمام علوم نظامی در روسیه قرار دارد. من با والری گراسیموف درس خوانده‌ام. من تمام چیزهایی که او نوشته بود را خوانده و صادقانه میگویم که او باهوش ترین مردم است و انتظارات من از او بسیار زیاد است."
زالوژنی یادآور شد که در دفتر خود نسخه کاملی از آثار رئیس ستاد کل ارتش روسیه را در اختیار دارد.
روز قبل، ویتالی کلیچکو، شهردار کی‌یف، در مصاحبه با روزنامه "ال پایس"اسپانیا گفت که در آغاز عملیات نظامی روسیه، مقامات اوکراینی اشتباهات زیادی مرتکب شدند و مشخص نیست چرا روسیه توانست بدون مقاومت تا این اندازه وارد خاک اوکراین شود. به گفته وی، پس از پایان جنگ، زمان "حرف زدن درباره همه این مسائل" فرا خواهد رسید.
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала