رأی‌پرسی: 97 درصد ساکنان جمهوری دونتسک و لوهانسک از الحاق به روسیه حمایت کردند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Девушка голосует на референдуме о присоединении Запорожской области к России на избирательном участке в Мелитополе
Девушка голосует на референдуме о присоединении Запорожской области к России на избирательном участке в Мелитополе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2022
عضو شوید
رأی‌پرسی یا نظرسنجی خروج: 97 درصد از ساکنان جمهوری و لوهانسک از الحاق به روسیه حمایت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس داده های رأی‌پرسی یا نظرسنجی خروج موسسه بازاریابی اجتماعی (INSOMAR)، تعداد یک‌سان پاسخ دهندگان از جمهوری و لوهانسک و دونتسک به - 97٪موافق پیوستن جمهوری های خود به روسیه بودند.
ویکتور پوتورمسکی، مدیر تحلیل سیاسی در INSOMAR، گفت: "ما با 1817 پاسخ دهنده در جمهوری دونتسک ، 765 نفر در جمهوری لوهانسک مصاحبه کردیم. ما به همان نتیجه رسیدیم، یعنی نسبت کسانی که به سوالات همه پرسی "بله" پاسخ دادند 97٪ بود." در میزگرد موسسه تخصصی تحقیقات اجتماعی با موضوع "تکمیل همه پرسی در جمهوری های لوهانسک و دونتسک و مناطق خرسون و زاپوروژیا که در مرکز مطبوعاتی گروه رسانه بین المللی "روسیه امروز" برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد که پاسخ دهندگان به ندرت از شرکت در نظرسنجی امتناع می کردند - در 2 درصد موارد، شرکت کنندگان در نظرسنجی "درگیری عاطفی بالایی" داشتند، زیرا آنها برای مدت طولانی منتظر این همه پرسی بودند.
همه پرسی پیوستن به روسیه روز جمعه در جمهوری خلق دونتسک و لوگانسک و همچنین در مناطق خرسون و زاپوروژیا آغاز شد. رای گیری به مدت پنج روز تا 27 سپتامبر ادامه داشت.
مردم با ابتکار عمل برای برگزاری فوری همه پرسی به مقامات منطقه ای مراجعه کردند. به گفته نمایندگان جمهوری ها و مناطق، پیوستن به روسیه باعث امنیت سرزمین های آنها و احیای عدالت تاریخی خواهد شد. به نظر آنها، این تصمیم در زمینه اقدامات تروریستی مداوم توسط نئونازی های اوکراین و اعضای ناتو، که برای کشتن غیرنظامیان سلاح تهیه می کنند، بسیار ضروری است.
پیش از این ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه گفت که روسیه از تصمیمی که توسط ساکنان مناطق دونباس، زاپوروژیا و خرسون اتخاذ خواهد شد، حمایت خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала