ابراز نگرانی کرملین نسبت به "افت فشار" در خط لوله جریان شمالی

© AP Photo / Dmitry LovetskyCтроительство газопровода "Северный поток"
Cтроительство газопровода Северный поток  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2022
عضو شوید
سخنگوی کرملین وضعیت اضطراری در رابطه با نورد استریم را بی سابقه خواند.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین اظهار داشت که تخلف ها و اخلال ها در خط لوله "جریان شمالی" بی سابقه بوده، و مستلزم رسیدگی فوری است، مسکو به شدت نگران این وضعیت است.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین به خبرنگاران گفت: "در واقع، فشار به طور قابل توجهی کاهش یافته است، و این در واقع یک وضعیت بی سابقه است که نیاز به تحقیقات فوری دارد. ما به شدت نگران این خبر هستیم."

روز گذشته شرکت Nord Stream 2 AG 2 خبر داد که در یکی از شاخه های آن در آب های دانمارک در نزدیکی جزیره بورنهولم دچار حادثه شده که توام با اُفت فشار بوده است. دلایل آن مشخص نیست، تحقیقات ادامه دارد. پس از آن، اپراتور Nord Stream از اُفت فشار در هر دو شاخه خود خبر داد، دلیل این اتفاق هم هنوز مشخص نیست.
گفتنی است خط لوله نورد استریم 2 که برای انتقال گاز روسیه به آلمان و دیگر کشورهای اروپایی احداث شده بود اما بخاط مسائل مرتبط با جنگ اوکراین و تحریم ها علیه روسیه، عملا راه اندازی نشد.

با این وجود، جریان گاز در داخل این خط لوله پمپاژ شده و حالا این نگرانی وجود داد که حجم عظیمی از گاز به دلیل نشتی در این خط لوله، در فضا پراکنده شود و خطراتی را بوجود آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала